مشاور فرماندار رودسر:
مشاور فرماندار رودسر در امور بانوان طی نشستی به مناسبت گرامیداشت هفته زن از اجرای بیش از 20عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، هاجر اصغری در نشست هماهنگی با مشاوران بانوان اداره ها و نهادهای این شهرستان با تاکید بر این که اساس و بنیان برنامه های هفته زن باید مبتنی بر ارتقای سلامت و نشاط افزایی در جامعه باشد، اظهار کرد: در هفته زن برنامه هایی در شان و شخصیت بانوان پیش بینی شده که همه باید به صورت تخصصی به آن بپردازند.

وی با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی باید از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو گرفته و آن را در جامعه گسترش دهند، افزود: در این صورت است که می توانیم به کمال و سعادت واقعی برسیم.

وی در ادامه به عمده برنامه های هفته زن در این شهرستان اشاره و از جمله آنها را نشست های فرهنگی، سیاسی، همایش تبیین و جایگاه زن در عرصه مقاومت، ایثار و شهادت، دیدار با خانواده های شاهد، ایثارگر، همایش مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ، جشن کوکبان اسلامی، جشنواره غذاهای سنتی، پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان بیماران و چندین برنامه دیگر اعلام کرد.

وی در پایان لزوم نامگذاری یکی از خیابانها این شهرستان به نام مادر و نیز احداث یک پارک با نام بانوان به منظور حفظ و شان و کرامت زن را مورد تاکید قرار دارد.

هفته زن از روز جمعه 21فروردین ماه به مناسبت سالروز ولات حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار