مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: 24 دستگاه عضو ستاد اجرایی خدمات سفر باید به منظور پذیرایی مناسب و شایسته از گردشگران نوروزی تمامی توان و امکانات خود را بکار گیرند.
کد خبر: ۱۹۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 03 March 2016

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: 24 دستگاه عضو ستاد اجرایی خدمات سفر باید به منظور پذیرایی مناسب و شایسته از گردشگران نوروزی تمامی توان و امکانات خود را بکار گیرند.

به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه زاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام افزود: فعالیت رسمی ستاد سفرهای نوروز 95 با اجرای رژه خودرویی از 25 اسفند از میدان ارغوان شهر ایلام آغاز می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به اوج سفرهای گردشگران و میهمانان در ایام تعطیلات نوروز 95 هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های عضو این ستاد ضروری است.
شنبه زاده یادآور شد: باید تلاش شود تمامی گردشگران به نحو مطلوب از خدمات و امکانات بهره مند شوند و از پراکندگی و ناهماهنگی در ارائه خدمات توسط دستگاه ها جلوگیری شود.
مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: استان ایلام بر خلاف سال های گذشته دیگر ناشناخته نیست زیرا در دو سال گذشته صدها هزار زائر حسینی به ویژه در ایام منتهی به اربعین از سراسر کشور وارد این استان شده و از طریق مرز بین المللی مهران راهی عتبات عالیات شدند.
شنبه زاده تاکید کرد: با این وجود همه باید برای معرفی استان تلاش کنیم و در این راستا همکاری و تعامل دیگر دستگاه ها با ستاد تسهیلات سفر ضروری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اضافه کرد: در زمینه پذیرایی از گردشگران در سراسر دنیا بحث سرویس بهداشتی یک بحث اساسی و بسیار مهم است ما نیز باید این واقعیت را بپذیریم و همه تلاش کنیم در این زمینه با نارضایتی گردشگران و مهمانان نوروزی مواجه نشویم.
به گفته وی، سال گذشته در تعطیلات نوروز 370 هزار گردشگر در استان ایلام اسکان داده شدند که نسبت به تعطیلات نوروز سال ماقبل 20 درصد افزایش داشت.
​شنبه زاده اجرای نمایش خیابانی، تورهای گردشگری هوایی، برگزاری بازی های بومی محلی، برپایی سیاه چادر عشایری در مبادی ورودی شهرها، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی، برپایی جشن تحویل سال در جوار حرم مطهر امامزادگان و برپایی سفره هفت سین در محل موزه مردم شناسی ایلام ​را ​از جمله برنامه های فرهنگی تعطیلات نوروز 95 ​در این استان اعلام کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار