مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و 647 فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجوی کمیته امداد فراهم آمده است.
کد خبر: ۱۹۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 04 March 2016

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: اعتبار اختصاص یافته در زمینه اشتغال مددجویان بیش از 25 میلیارد تومان بوده که تاکنون با همکاری بانک‌های عامل 12 میلیارد و 400 میلیون تومان آن جذب شده است.

وی با یادآوری اینکه امیدواریم مابقی این اعتبارات با همکاری مدیران بانک‌های عامل با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال تخصیص پیدا کند، تصریح کرد: در کنار پرداخت تسهیلات امر آموزش مهارتی و فنی و حرفه‌ای مددجویان را جدی گرفتیم و تلاشمان بر این است تا با توجه به این مهارت‌آموزی‌ها و توانمندی حرفه‌آموزی، مابقی تسهیلات نیز با همراهی بانک‌ها پرداخت شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی خانواده‌ها و مددجویان کمیته امداد است که یک وضعیت تأثیرگذار مناسبی را در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغالزایی شاهد هستیم.

زلالی با قدردانی از همراهی و همکاری بانک‌ها و مسئولان کارگروه اشتغال و کارآفرینی در استان افزود: امیدواریم با پرداخت مابقی تسهیلات تا آخر فروردین ماه بتوانیم اشتغال پایدار متقاضیان این حوزه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و 647 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سال‌جاری فراهم آمده است، بیان کرد: این پرداخت تسهیلات از طریق منابع بانکی و داخلی کمیته امداد جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.

زلالی رویکرد کمیته امداد را در سال آینده تقویت و توسعه مراکز نیکوکاری، چابک‌سازی مراکز امداد و تسهیل در ارائه خدمات و کاهش فرآیند مرتبط با این بخش توصیف کرد و ادامه داد: عزم جدی امداد رفع مشکلات مسکن و اشتغال مددجویان شهری و روستایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بحث اشتغال و طرح‌های اجرا شده حمایت‌های جدی و قانونی از طرح‌های کارآفرینی به انجام می‌رسد و با توجه به اینکه 44 درصد مددجویان ما را سالمندان و افراد بالای 60 سال تشکیل می‌دهد ما در 56 درصد مددجویانی که توان کار و اشتغال دارند، تلاش می‌کنیم تا زمینه و بستر اشتغال آنها را فراهم آوریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خدمت بی‌منت را وظیفه کمیته امداد اعلام کرد و گفت: ما در این راستا یک حرکت مؤثر و قابل قبولی را در پیشبرد بهتر امور و اقدامات مؤثر و مفید انجام می‌دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار