مسابقات آزاد اسنوکر جام گامبرون با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۹۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 07 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: پس از مدتی که این ورزش مفرح در استان هرمزگان دچار خاموشی شده بود و استعدادها به حای شرکت در مسابقات تنها به صورت تفریحی به رقابت می پرداختند، تصمیم به برنامه ریزی صحیح برای حضوری پرقدرت در مسابقات کشوری کرده ایم.
 
هومن رفیعی بندری با بیان اینکه هرمزگان در گذشته یکی از استان های به نام در ورزش بولینگ و بیلیارد بوده است، تصریح کرد: در نخستین گام مسابقات آزاد اسنوکر را به صورت آزاد با شرکت 31 بازیکن برگزار کردیم که خوشبختانه شاهد عملکرد چشمگیر بازیکنان بودیم به طوری که به آینده این ورزش در هرمزگان خوشبین شدم.
 
وی ادامه داد: 31 بازیکن در هفت گروه چهار نفره و یک گروه 3 نفره به رقابت پرداختند که 16 نفر راهی مرحله دوم شده و آقایان صلاح الدین وکیلی و فریار نجات راهی دیدار پایانی شدند که آقای وکیلی با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف خود گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
 
رفیعی بندری با بیان اینکه به نفر اول 9میلیون ریال، به نفر دوم دو میلیون و 500 هزار ریال و به نفر سوم یک میلیون و 500 هزار ریال اعطا شد، تصریح کرد: از نفر سوم تا هشتم به صورت مشترک هر نفر 500 هزار ریال و به داور نمونه آقای اسکندری مبلغ یک میلیون ریال اعطا شد.
 
سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد اتفاقات و خبرهای بهتری از این هیئت و ورزشکارانش باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار