پیکر مطهر 18 شهید گمنام در دانشگاه‌های استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.این شهدای 16 تا 22 ساله در عملیات خیبر و بدر در مناطق عملیاتی جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده‌اند.دیروز دانشگاه‌های علوم قرآنی و دانشگاه فرهنگیان شیراز میزبان ۴ شهید گمنام دفاع مقدس بود.علاوه بر این ۴ شهید که در شیراز تشییع شدند ۶ شهید دیگر نیز در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لامرد، آزاد اسلامی کازرون و علوم پزشکی جهرم تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۱۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 09 March 2016
پیکر مطهر 18 شهید گمنام در دانشگاه‌های استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
به گزارش تابناک فارس:پیکرهای مطهر شهدا در دانشگاه‌های علوم قرآنی شیراز، فرهنگیان شهید باهنر پردیس خواهران شیراز، آزاد اسلامی لامرد، آزاد اسلامی کازرون و علوم پزشکی جهرم تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
این شهدای 16 تا 22 ساله در عملیات خیبر و بدر در مناطق عملیاتی جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده‌اند.

دانشگاه های فارس دیروز میزبان 10 شهید بودند
دیروز دانشگاه‌های علوم قرآنی و دانشگاه فرهنگیان شیراز میزبان ۴ شهید گمنام دفاع مقدس بود.
علاوه بر این ۴ شهید که در شیراز تشییع شدند ۶ شهید دیگر نیز در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لامرد، آزاد اسلامی کازرون و علوم پزشکی جهرم تشییع و خاکسپاری شدند.

تصاویر تشییع شهدا در لامرد:











سرمایه‌ی امنیت امروز به بهای خون شهداست
محمدجواد سلمان‌پور؛عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در مراسم تدفین شهدا در دانشگاه علوم قرآنی گفت:امروز حضور ما به خاطر سرمایه امنیتی است که این شهدا با خون خودشان پرداختند و این سرمایه را برای ما به ودیعه گذاشتند پس آن‌ها میزبان ما هستند.

شهدا هستی خود را گذاشتند تا ما آرامش داسته باشیم
استاندار فارس در پیش کنگره شهدای دانش آموز استان فارس گفت:در طول دفاع مقدس رزمندگان به امام حسین (ع) تاسی کردند و حضرت سیدالشهدا (ع)، مبنای شهدایی بود که از هستی خود گذشتند تا ما آرامش داشته باشیم.
افشانی افزود: نباید نقش ایستادگی، مقاومت و بزرگی خانواده شهدا را فراموش کرد و باید در عمل اثبات کنیم که ملت قدرشناس شهدا هستند.

دبیرستان عشایری شیراز بیشترین شهدای دانش آموز کشور را دارد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت:در کشور ۳۶ هزار دانش آموز به شهادت رسیده اند یادآور شد:  دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز با تقدیم ۹۲ شهید به اسلام و انقلاب بیشترین تعداد شهدای دانش آموز را در کشور به خود اختصاص داده است.
به همین مناسبت از ۱۸ لغایت ۲۲ اسفند ماه جاری ،پیش کنگره شهدای دانش آموز در سراسر استان فارس ، با محوریت این دبیرستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار