«شگفتی های آفرینش» روی دیوار نگارخانه حوزه هنری یزد نقش بست.
کد خبر: ۱۹۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 09 March 2016
به گزارش تابناک یزد، نمایشگاه آثار هنری حسن انتظاری عکاس و غارنورد یزدی با عنوان «سفر به شگفتی های آفرینش» در نگارخانه حوزه هنری یزد گشایش یافت.
در این نمایشگاه 30 عکس با موضوع طبیعت، غارنوردی و جاذبه های ناشناخته یا کمتر شناخته شده استان یزد در اندازه 50 در 70 سانتی متر در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است.
این آثار حاصل تلاش و فعالیت هفت ساله این هنرمند و نخستین نمایشگاه اوست.
به گفته انتظاری درآمد حاصل از فروش آثار به کودکان سرطانی مؤسسه محمد رسول الله(ص) یزد تعلق می گیرد.
بهمن ماه امسال این هنرمند یزدی در اولین حضور جشنواره ای اش، در پنجمین جشنواره عکس ایران شناسی به عنوان یکی از سه عکاس ویژه آثار طبیعی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.
حسن انتظاری متولد 1364 یزد، در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی و مسئول کمیته غارنوردی هیئت کوه نوردی استان یزد است.
وی از سال 87 فعالیت در زمینه عکاسی کوه نوردی و سنگ نوردی را آغاز کرده و از سال 92 با شرکت در دوره آموزشی فدراسیون کوه نوردی زیر نظر اساتید بین المللی دوره آموزش عکاسی غار را گذرانده و در این مدت آثار بصری زیبا و کم نظیری از جاذبه غارهای استان یزد به ثبت رسانده است.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد،وی معرفی جاذبه های غارنوردی استان، ضرورت توجه جدی به حفظ و پاسداشت این جاذبه های خدادادی و نشان دادن ظرفیت بالای استان در جذب توریست را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.
برای دیدن آثار این هنرمند می توانید تا 26 اسفند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 18 تا20 به جز پنج‌شنبه‌ها و روزهای تعطیل به نگارخانه حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه كنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار