اسودی:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ایام نوروز بازرسان این سازمان به طور ویژه بر واحدهای صنفی استان نظارت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۹۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 09 March 2016

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به آغاز طرح های بازرسی این سازمان از واحدهای صنفی ویژه ایام نوروز گفت: در این طرح بازرسان با هرگونه گران فروشی، احتکار و یا کم فروشی واحدهای صنفی برخورد خواهند کرد.

اسودی با بیان اینکه 86 بازرس این سازمان تا پایان تعطیلات نوروز بر اصناف استان نظارت خواهند داشت افزود: علاوه بر این بازرسان، 195 بازرس نامحسوس نیز بر روند فروش واحدهای صنفی نظارت می کنند.

وی گفت: اصناف در این ایام نیز باید تمام شرایط مربوط به قیمت گذاری نظیر درج قیمت، ارائه فاکتور و... را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف استان تصریح کرد: در این طرح نانوایی ها به طور ویژه تحت نظارت بازرسان این سازمان قرار خواهند داشت و مواردی مانند کیفیت و وزن نان را کنترل می کنند.

امسال نمایشگاه های فروش بهاره برگزار نمی شود

اسودی در خصوص علت عدم برگزاری نمایشگاه های بهاره در استان اظهار کرد: به جهت اینکه در سال های گذشته اصناف خارج از استان در این نمایشگاه ها حضور می یافتند، واحد های صنفی استان دچار مشکلات فروش می شدند لذا امسال وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت این نمایشگاه ها فقط در نقاطی از استان تهران برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سطح کشور متوسط مراجعه کنندگان به واحدهای صنفی 37 نفر در روز است گفت: متاسفانه در استان سمنان این عدد 21 نفر برای هر واحد صنفی است که به نظر می رسد نیاز به حمایت دستگاه های اجرایی داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطر نشان کرد: از واحدهای صنفی مستقر در استان می خواهیم در ایام نوروز حداکثر تخفیفات خود را به خریداران محترم ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار