با هدف کنترل بازار شب عید:
به گزارش تابناک سمنان،معاون فرماندار گرمسار در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان از توزیع 105 تن سیب و پرتغال در این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 09 March 2016
مهدی صحرایی روز چهارشنبه در این جلسه اظهار داشت : به منظور کنترل بازار میوه شب عید در شهر ستان گرمسار بیش از 70 تن پرتغال و 35 تن سیب در بیش از 20 مرکز توسط اتاق اصناف و اداره تعاون روستایی با قیمت مصوب و دولتی توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به این که این شهر در مسیر مسافران و زائران امام رضا(ع) قرار دارد از همه دستگاه های مسئول در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی خواست در ایام تعطیلات نوروز با تلاش شبانه روزی و ارائه خدمات عمومی، علاوه بر تامین نظم و امنیت لازم با استقرار و ایجاد امکانات اقامتی، رفاهی، تفریحی و خدماتی درتامین مایحتاج عمومی و ارائه خدمات به مسافران ازهیچ کوششی دریغ نکنند.
صحرایی خاطرنشان کرد: نحوه اطلاع رسانی در خصوص جاذبه های تاریخی و گردشگری باید به گونه ای باشد که شهرستان پررنگ و با شکوه به مسافران معرفی شود.
در این جلسه بر ضرورت اتخاذ برنامه ریزی اصولی برای استقبال از میهمانان نوروزی ، نظارت بر بازار در ایام تعطیلات ، گشت های نظارتی و تعزیراتی در حوزه بازار و اصناف، تشکیل کمیته ها و تسریع اقدامات گروه های نظارتی و بازرسی ، ایجاد کشیک های نوروزی در بخش اصناف ، ایجاد مکان هایی درجهت معرفی آثار تاریخی و گردشگری به مسافران ، برنامه ریزی در جهت ایجاد مکان های استقرار نیرو های امدادی و پلیس راه ،برنامه ریزی نیروی انتظامی برای چهارشنبه آخر سال، ایجاد فضای سبز و مکان های پارک ها برای استقرار مسافرین، ایجاد اکیپ های اسکان مدارس ، ایجاد مراکز کشیک های بیمه ، برقراری کشیک های کامل ادارات ، اعلام آمارهای عملکردی کمیته های اسکان و حوادث به ستاد تسهیلات نوروزی تاکید شد.
سالانه بیش از 20 میلیون مسافر زازئر امام رضا ع از استان سمنان عبور می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار