به گفته مسئولان، میوه شب عید و گوشت سفید در چند روز آینده توضیع خواهدشد، برخی شهرستان ها نیز قدری زودتر اقدام به عرضه میوه شب عید، در بین شهروندان میکنند.
کد خبر: ۱۹۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 13 March 2016

میوه شب عید و گوشت سفید در بازار از ۲۵ اسفند ماه توزیع میشود.

به گزارش تابناک همدان؛ فرماندار همدان با بیان اینکه زمان عرضه میوه شب عید در سال گذشته بسیار محدود بود، اظهار کرد: سال گذشته در خصوص محدود بودن زمان عرضه میوه تماس‌های زیادی به فرمانداری همدان شد، و گلایه های شهرواندان را به همراه داشت.

علی تعالی با انتقاد از اینکه سال گذشته تعداد مکانهای عرضه میوه شب عید نیز کم بود، بیان کرد: امسال باید تعداد مکان‌های عرصه را بیشتر کرد تا مردم در نقاط مختلف دسترسی داشته باشند.

وی افزوددر کنار توزیعکنندگان میوه شب عید سیستم نظارت و بازرسی باید تقویت شود و نظارتها به صورت محسوس و نامحسوس انجام شود.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان از توزیع میوه شب عید در 35 نقطه شهر همدان خبر داد و گفت: محدودیتی در توزیع میوه شب عید نداریم.

مسعودعلی سعیدی اظهار کرد: 35 نقطه توزیع میوه شب عید در سطح شهرستان همدان مدنظر است که این مکان‌ها در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری نقاط قابل دسترس شهروندان شناسایی شده و میوه‌های شب در این غرفه‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان بیان کرد: امسال محدودیتی در توزیع میوه شب عید نداریم و با همکاری نهادهای ذیربط سیب و پرتقال مورد نیاز شهروندان در بازار عرضه خواهد شد.

سعیدی با تأکید بر اینکه قیمت سیب و پرتقال در کمیته استانی ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد.

توزیع میوه و گوشت نوروز در شهرستان رزن از بیستم اسفندد آغاز میشود.

فرماندار رزن از توزیع میوه شب عید و گوشت سفید در بازار از بیستم اسفند در رزن خبر داد.

حسینی گفته: برای نوروز امسال ۷۰ تن سیب و پرتقال تدارک دیده شده و هزار و ۷۰۰ تن گوشت سفید هم از ۲۰ اسفند تا۱۰ فروردین توزیع می شود .

وی در خصوص قیمت گوشت نیز افزودهمرغ منجمد هم با نرخ ۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار توزیع خواهد شد.

باوجوداینکه مسئولان از تنظیم بازار شب عید خبر می‌دهند اما مردم همچنان نگران گرانی‌ها وکمبود در بازار هستند.

سال گذشته میوه شب عید به سبب اینکه بازار دچار مشکل نشود در سه روز آخر سال عرضه شد و این عرضه در زمان نامناسب مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرد.

درحالی‌که مسئولان می گویند برای اسفندماه بازار میوه با کاهش قیمت‌ها مواجه خواهد شد و سیب و کیوی هم قیمت متعادلی دارند و گرانی را برای این محصولات نخواهیم داشت، اما بااین‌حال نگرانی‌ها برای افزایش قیمت میوه همچنان احساس می‌شود.

در روزهای پایانی سال با افزایش نظارت دولت می‌تواند تا حدودی بر بازار نظارت داشته تا مردم دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند. البته نباید حضور دلالان را در بازار فراموش کرد.

هم‌اکنون پرتقال در بازار بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، سیب ۳ هزار تومان و کیوی ۳۰۰۰ تا۴هزار تومان است.

.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسفندیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
از لحاظ جانمایی اتحادیه میوه وتره بار همدان در سالهای گذشته بسیار خوب عمل کرده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار