کد خبر: ۱۹۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲ 12 March 2016



به گزارش تابناک لرستان از کوهددشت ،جمعی از فرهنگیان و بازاریان کوهدشتی درباره ی انتخابات اخیر به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نامه نوشتند.

برپایه این گزارش متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انتخابات یک «امتحان الهی» است. امام خمینی (ره)
رای مردم «حق الناس» است. حضرت آیت الله خامنه ای

دکتر حسن روحانی؛
رئیس جمهور محترم ایران اسلامی؛

با سلام و عرض احترام؛ همان طور که مستحضرید مردم شریف ایران اسلامی در روز ۷ اسفند ماه در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب در پای صندوق های رای حاضر شدند و حماسه ای شگرف آفریدند. مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشگان نیز با امید بسیار به آینده و اعتماد به «صیانت از رای شان» در این انتخابات شرکت کردند اما متأسفانه در این حوزه انتخابیه اتفاقات تلخی روی داد. قبل از انتخابات به ندای دلسوزان واقعی انقلاب همچون «نامه ۴۰۸ تن از خانواده های معظم شهداء» و تذکرات «امام جمعه محترم» توجهی نشد و در روز انتخابات عواقب آن را مشاهده کردیم.

لازم به ذکر است که هر حرکت غیر قانونی که منجر به بی نظمی و مزاحمت برای افراد حقیقی و حقوقی شود، محکوم است، اما متقابلاً جو ایجاد شده پذیرفتنی نیست و مسئولان و مسببان این وضعیت باید پاسخگو باشند.

در ذیل پاره ای از موارد تخلف به استحضار رئیس جمهور محترم ایران اسلامی می رسد تا در جهت «بازسازی دوباره اعتماد» مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشگان اقدامات لازم صورت گیرد
.


.

۱- چینش یک طرفه مجریان انتخابات اعم از هیئت اجرایی، هیئت نظارت و نمایندگان فرماندار بر سر صندوق های اخذ رای در جهت حمایت از یک کاندید خاص.

۲- تأخیر تا ساعت ۱۱ (و حتی بعضاً تا ساعت ۱۲) در شروع رسمی انتخابات در صندوق های اخذ رای در شهرستان کوهدشت. در این زمینه هم فیلم اعتراضات مردمی وجود دارد و هم صورت جلسه بعضی از حوزه ها. این در حالی است که بر طبق گزارش ها تا ساعت ۱۱، انتخابات در شهرستان رومشگان عملاً به پایان رسیده است!

۳- بر طبق اطلاعات مرکز آمار ایران جمعیت شهرستان رومشکان ۴۱ هزار نفر است که از این تعداد ۲۵ هزار حق رای دارند. اما در روز رای گیری حدود ۳۱ هزار رای در صندوق های این حوزه ریخته شده است! یعنی ۶ هزار اضافه بر حق رای دهندگان!

۴- وجود تعرفه های بسیار در دست مردم در بیرون از حوزه های اخذ رای. در این زمینه هم فیلم وجود دارد و هم عکس های بسیاری در فضای مجازی منتشر شده است.

۵- از سیستم ثبت رایانه ای کد ملی در بسیاری از حوزه ها استفاده نشده است.

۶- در بعضی از حوزه ها افراد خاصی با تعداد بسیاری شناسنامه رای داده اند. (فیلم وجود دارد)

۷- در تمامی حوزه ها به نمایندگان سایر کاندیداها اجازه حضور در بین مجریان انتخابات داده نشده است.

۸- تعدادی ابلاغ جعلی هیئت نظارت که بدون هلوگرام و بدون عکس هستند در ضمیمه وجود دارد.

۹- بر طبق گزارش ها در شهرستان رومشکان عملا انتخاباتی صورت نگرفته است. و در بسیاری از حوزه ها تا ساعت ۱۱ تمام تعرفه ها به صندوق های رای ریخته شده است. بعضاً یک نفر به جای ده ها نفر رای داده است. (فیلم موجود است)

۱۰- از طرف فرمانداری های کوهدشت و رومشکان اسامی تمام کاندیداها به حوزه های اخذ رای ارسال شده است که در کنار اسم الهیار ملکشاهی شعار تبلیغاتی ایشان (اقیانوس) هم دیده می شود.

اسناد و مدارک تخلفات انتخاباتی در پیوست نامه موجود است.

۱۵/۱۲/۹۴
جمعی از فرهنگیان و بازاریان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار