رئیس اداره اوقاف آمل
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: یک هزار و 583 نفر در مرحله چهارم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۱۹۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 12 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام رسول علیخانی اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، دینی، مذهبی و معارف ناب اسلامی تلاش زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه احیای و حفظ موقوفات که از مهم‌ترین وظایف این نهاد است، افزود: برگزاری برنامه‎‌های معرفتی، دینی و مذهبی هم در دستور کارمان قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی به مناسبت برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: آئین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در امکان متبرکه، امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار شد که چندین برنامه شاخص در این بین در دستور کار قرار گرفت همچنین اجتماع بزرگ فاطمیون هم با حضور هیئت‌های مذهبی روز جمعه در این شهرستان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت برای استفاده اقشار مختلف مردم و نسل جوان، بیان کرد: در آستانه تحویل سال نو شمسی، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص و امامزادگان این شهرستان برگزار می‌شود تا گردشگران، مسافران و همشهریان از آن بهره‌مند شوند.

علیخانی با اشاره به اینکه مرحله چهارم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان همزمان با دیگر شهرهای کشور برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره یک هزار و 583 نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه این آزمون سراسری در حوزه‌های امتحانی مصلای قدس، دانشکده علوم قرآنی، مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت، امامزاده عبدالله (ع) روستای اسکومحله، مسجد علامه حسن‌زاده آملی، حسینیه اعظم میر بزرگ و حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور است که در راستای تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی بر اساس منویات رهبر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار