رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه هر قدر فضایل حضرت زهرا(س) بیان شود تمام شدنی نیست، گفت: مسئولان باید تمام تلاش و سعی خود را در راستای معرفی ابعاد شخصیتی این بزرگوار به کارگیرند.
کد خبر: ۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 08 April 2015

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه هر قدر فضایل حضرت زهرا(س) بیان شود تمام شدنی نیست، گفت: مسئولان باید تمام تلاش و سعی خود را در راستای معرفی ابعاد شخصیتی این بزرگوار به کارگیرند.

به گزارش مهر ؛ حجت‌الاسلام حسین قمری نیا پیرامون تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در هفته زن اظهار داشت: هر قدر فضائل حضرت زهرا(س) بیان شود تمام شدنی نیست و مسئولان باید تمام تلاش و سعی خود را در راستای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی این بزرگوار به کار گیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در خصوص برنامه های اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ درهفته زن افزود: با هماهنگی این اداره در کبودراهنگ، در سه بخش و توابع شهرستان در ایام ولادت حضرت زهرا(س) مراسم جشن به شکل گسترده برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اعزام مبلغان و روحانیان به مناطق مختلف شهرستان، هماهنگی با روحانیان بومی و مستقر برای اجرای مراسم و ایراد سخنرانی، دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته کشور در مراسم، برنامه قرآنی، جلسات هماهنگی و برنامه ریزی با مسئولان هیئات خواهران، هماهنگی با هیئات مذهبی خواهران برای همکاری و اجرای برنامه ها، اطلاع‌رسانی پیامکی برنامه ها و ختم ۲۱۳ هزار صلوات از دیگر برنامه های اداره در این هفته است.

 

حجت‌الاسلام قمری نیا اضافه کرد: با توجه به برگزاری کلاسها و جلسات آموزشی اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ، در هفته زن مبلغان، روحانیان، مداحان، مسئولان هیئات و دیگر دست اندرکاران با بینش و بصیرت بیشتر برنامه ها را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ عنوان داشت: پرداخت کمک های مالی به هیئات مذهبی و برنامه ریزی اداره برای برپایی مراسم گسترده جشن و سرود در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) توسط هیئات مذهبی و روحانیان در شهرستان از جمله برنامه هاست.

وی در ادامه گفت: همچنین به همت تبلیغات اسلامی شهرستان بهار مراسم بزرگداشت مقام زن با حضور خانم "لنا میته سن" در شهر بهار برگزار می شود.

حجت الاسلام قمری نیا ابزار داشت: این مراسم روز جمعه از ساعت هشت و نیم تا ۱۱ صبح توسط هیئت مذهبی کوثر خواهران شهر بهار و با همکاری هیئات مذهبی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) محله قلعه و با شرکت خواهران عضو هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار