سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه چهار به همراه شورایارن از محلات نواحي یک و دو منطقه بازديد کرد.
کد خبر: ۱۹۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 14 March 2016
سید امیر عباس بهاری  شهردار منطقه چهار در بازديد ميداني ازنواحي یک و دو  منطقه چهارگفت:همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار و به منظور بررسي نيازها و در خواست هاي شهروندان، به صورت محله به محله با حضور شورایاران محلات ،شهرداران نواحي ومديران اجرايي از تمامی محلات  منطقه چهار بازديد خواهيم کرد تا بتوانيم رضايت مندي شهروندان را ارتقاء دهيم.

شهردار منطقه چهار به همراه معاونين ، شهرداران نواحي و روساي ادارات مربوطه  از مساجد ،میادین میوه و تره بار سرای محلات ، بوستانها و  پروژه هاي در دست اجرا  بازدید و  روند انجام فعاليت ها در حوزه هاي امور شهري و فضاي سبز ، ترافيکي و عمراني را مورد بررسي قرار داد و تدابير و راهکارهاي لازم در ارتباط با رفع نيازهاي محلات اتخاذ کرد.

درادامه بازدید در خصوص رفع نواقص و مشکلات در سطح نواحي از جمله مرمت نوارهاي حفاري،همسطح سازي دريچه ها ، ساماندهي دريچه ها ، ساماندهي تابلوهاي ترافيکي ، رسيدگي به مسائل و رفع مشکلات سراي محلات نواحي ،تسريع در پاسخ به پيام هاي سامانه 137 و 1888 همراه با کيفيت اجراي پيام، اجراي احکام ،نظافت کارگاهي، مرمت آسفالت ، مرمت جداول ، سد معبراصناف ، هرس سرشاخه ها ، نگهداشت فضاي سبز ،کارگاه هاي ساختماني حذف زوائد فيزيکي ، رنگ آميزي گاردريل ها ، همسطح سازي دريچه رفع آبگرفتگي معابر ، تفکيک پسماند و توجه ويژه و جديت در بحث درآمد گزارش هايي داده شد و شهردار منطقه مصوباتي را در خصوص اجراي بهتر موارد صادر کرد.

پس از بازديد، جلسه هم اندیشی با حضور شورایاران ، شهردار ناحيه و مديران اجرايي نواحي یک و دو منطقه چهار  به صورت جداگانه در ساختمان هر ناحيه برگزار شد . شهردار منطقه چهار در این نشست تاکید کرد : مديران منطقه چهار موظفند ضمن تعامل با شهروندان نياز هاي آنها را شناسايي و مشکلاتشان را مرتفع سازند و با انجام بازديد هاي مستمر در سطح نواحي رضايت مندي شهروندان را رصد نمایند.

در ادامه بازدید بهاری ضمن بازدید از مساجد  نواحی یک و دو  منطقه چهار ضمن  تاکیدکرد  در پیشبرد اهداف فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در محلات گفت: می بایست از ظرفیتهای خوب مساجد به نحو شایسته استفاده نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار