فرماندار ملکشاهی گفت: تمهیدات لازم جهت استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۹۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 14 March 2016

فرماندار ملکشاهی گفت: تمهیدات لازم جهت استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز دوشنبه در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ملکشاهی به لحاظ موقعیت آب و هوایی و مناطق گردشگری متعدد تاریخی و طبیعی همه ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران از سراسر کشور است.
وی افزود: تمهیدات لازم جهت استقبال، اسکان و ارائه خدمات رفاهی به مهمانان نوروزی انجام شده و همه دستگاه های خدماتی عضو ستاد خدمات سفر در این ایام آمادگی کامل دارند.
فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه به لحاظ تامین امنیت گردشگران نیروهای انتظامی و امنیتی آماده هستند، افزود: طرح استقبال از مهمانان نوروزی با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هلال احمر و نیروی انتظامی از روز 25 اسفند با استقرار عوامل در ورودی های شهرستان و مناطق گردشگری آغاز می شود.
موسوی یادآور شد: مردم ملکشاهی که به مهمان نوازی معروف هستند استقبال خوبی از گردشگران نوروزی خواهند داشت و مدارس شهرستان در مناطق شهری و روستایی برای اسکان مهمانان نوروزی مجهز به امکانات رفاهی شده است.
شهرستان ملکشاهی در 35 کیلومتری مرکز استان دارای مناطق متعدد گردشگری تاریخی، فرهنگی و طبیعی از جمله سد چم گردلان، آبشار اما، کتیبه گل گل، تالاب سیاب درویش، غار آقامیر، قلعه جوق، کوشک قینفر است که همه ساله گردشگران زیادی از سراسر کشور از این آثار بازدید می کنند.

** 10 کارگاه پیشگیری از مواد مخدر در دهلران برگزار شد
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران از برگزاری 10 کارگاه پیشگیری از مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
علی مجلسی روز دوشنبه در نشست پیشگیری از مواد مخدر دهلران گفت: بیش از یک هزار نفر در این کارگاه ها آموزش های لازم در خصوص پیشگیری از مواد مخدر را فرا گرفتند.
وی از اجرای سه کارگاه اشتغالزایی برای بهبود یافتگان از دام مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای این کارگاه ها بیش از 400 میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافت.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران از پیگیری برای اجرای هشت کارگاه اشتغالزایی دیگر در این شهرستان نیز خبر داد و یادآور شد: بیش از 800 میلیون ریال تسهیلات نیز برای این کارگاه ها در نظر گرفته شده است.
مجلسی با اشاره به برگزاری 12 جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جاری گفت: از 52 مصوبه این جلسات، 48 مصوبه اجرایی و چهار مصوبه نیز در دست اقدام است.
وی تاکید کرد: در سال جاری در حوزه مقابله و پیشگیری از مواد مخدر اقدامات خوبی توسط دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد انجام شد که از مهمترین آنها می توان به برگزاری کلاس های آموزشی در راستای پیشگیری اشاره کرد. /ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار