فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ از کشف بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰ 17 March 2016

فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ از کشف بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس،محمدعلی محمدی با اشاره به مقابله با عرضه مواد محترقه در سطح شهرستان به منظور ایجاد فضای امن برای مردم اظهار کرد: در همین راستا بیش از 100 هزار عدد مواد محترقه در سطح شهرستان کشف شد.

وی یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از اتفاقات ناشی از مواد محترقه را آگاهسازی مردم دانست و گفت: برای جلوگیری از این حوادث باید با ارائه آموزش‌های همگانی و آگاهسازی، مردم را از عواقب این مواد محترقه مطلع کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه مخالف هنجارشکنی است افزود: برقراری امنیت در جامعه از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و با افرادی که با هنجارشکنی و استفاده از مواد محترقه مزاحم مردم شوند برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه از کاهش 14 درصدی سرقت منازل، کاهش صد درصدی کیف‌قاپی، کاهش 25 درصدی سرقت اتومبیل، کاهش 50 درصدی سرقت قطعات خودرو، کاهش 50 درصدی سرقت احشام و کاهش 68 درصدی سرقت متفرقه خبر داد و با اشاره به کاهش 442 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق، به دستگیری 148 نفر سارق اشاره کرد.

وی بیشترین تصادفات را مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده دانست و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و استفاده از کلاه ایمنی از مهمترین عوامل کاهش تصادفات است.

فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ با تاکید بر اینکه برقراری امنیت فقط با همکاری مردم برقرار می‌شود تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک با 110 تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند.

وی شعار نوروز سال 95 را «پلیس و مردم، نظم و قانونمداری، نشاط بهاری» دانست و ادامه داد: با ارتباط تنگاتنگ مردم با پلیس در راستای برقراری امنیت و نظم با تمام توان خدمات مطلوبی را ارائه خواهیم داد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار