نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بلوغ سیاسی و بصیرت مثال زدنی مردم ایران همواره توطئه های شوم دشمنان بر ضد نظام اسلامی را خنثی کرده است.
کد خبر: ۱۹۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 16 March 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بلوغ سیاسی و بصیرت مثال زدنی مردم ایران همواره توطئه های شوم دشمنان بر ضد نظام اسلامی را خنثی کرده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان اظهار کرد: مخالفان نظام اسلامی همواره در راستای تضعیف اعتقاد و وفاداری مردم نسبت به انقلاب تلاش های زیادی صرف می کنند اما هوشیاری ملت بزرگ ایران دسیسه های آنان را نقش بر آب می کند.
وی ادامه داد: مسائل اقتصادی و سیاسی کشور از جمله نقاط مورد تاکید دشمنان برای ضربه زدن به نظام بوده که برای رسیدن به هدف خود و با صرف بودجه های کلان و بهره برداری از تبلیغات و رسانه ها برای رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند.
لطف افزود: رهبر معظم انقلاب با ژرف نگری و دشمن شناسی بی نظیر خود در سال های اخیر مساله اقتصاد را گوشزد می کنند و نامگذاری چند سال گذشته را نیز با نگاه به موضوع اقتصاد مطرح کرده اند.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نامگذاری سال های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی است خاطر نشان کرد: ایشان مساله اقتصاد مقاومتی را به عنوان محور اصلی تلاش دولتمردان و مردم عنوان کرده اند.
وی افزود: امروز سیاست های اقتصاد مقاومتی که راهکارهای تحقق آن نیز توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده بزرگترین معروف محسوب شده و باید اولویت اصلی دولت و دستگاههای اجرایی محقق شدن این موضوع باشد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند فرهنگ سازی است گفت: باید از طریق رسانه ها، تریبون های مختلف، محافل و مجالس راهکارهای تحقق این مسئله مهم که مورد نیاز کشور می باشد شناسایی و عملیاتی شود.
امام جمعه ایلام با تقدیر از تعامل و همدلی مسئولان استان ایلام بر ضرورت تلاش برای اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد.
لطفی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حضور گردشگران و مهمانان نوروزی در استان ایلام به ویژه مسیر مهران گفت: باید فضای استان به ویژه مسیر منتهی به مهران که محل عبور کاروان های راهیان نور است به نحوی شایسته و با بیان حماسه سازی مردم در ایام اربعین در قالب تبلیغات و نصب تصاویر مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: حماسه سازی مردم ایلام در اربعین امسال یک معروف بسیار بزرگ محسوب شده که توانست فضای کشور و استان ایلام را حسینی کند.
حسین کلانتری بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر و با کیفیت تر برنامه های ویژه اربعین سال آینده در استان به عنوان فرصتی مناسب و شایسته برای معرفی ظرفیت ها تاکید کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار