استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که سال 94 سال فوق‌العاده ارزشمند و موفقیت‌آمیزی برای استان بود، گفت: امیدواریم موفقیت‌های امسال در سال 95 هم تکرار شود.
کد خبر: ۱۹۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 16 March 2016
دکتر اسماعیل جبارزاده در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 94، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، خاطرنشان کرد: سال 94 را در ایام فاطمیه آغاز کردیم و این سال به برکت نام حضرت فاطمه زهرا(س) سالی توام با موفقیت‌ها برای استان بود.

وی افزود: سال 95 هم در ایام معطر به نام و یاد آن بانوی بزرگوار آغاز می‌شود و امیدوارم لطف و عنایت اهل بیت در سال جدید هم شامل حال ما باشد تا بتوانیم خدمت‌گزارانی امین و صادق برای مردم استان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به گوشه‌ای از موفقیت‌ها و اقدامات شاخص استان در سال 94 اشاره کرد و گفت: این دستاوردها حاصل تلاش همه مسوولان استان بود.

وی افزود: لازمه موفقیت‌های به دست آمده در درجه اول وجود امنیت و آرامش در استان است که از بانیان آن و تلاشگران عرصه امنیت قدردانی می‌کنیم.

جبارزاده با اشاره به ارتقای سطح دانشگاه‌های استان در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان، کسب رتبه‌های برتر جهانی توسط اساتید دانشگاهی استان را از جمله موفقیت‌های شاخص استان در سال 94 ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به سفر هیات‌های مختلف خارجی به استان در سال 94، گفت: تلاش ما فراهم کردن زمینه توسعه روابط با کشورهای مختلف است و امیدواریم بخشی از این رفت و آمدها منجر به سرمایه‌گذاری، اشتغال و توسعه صادرات شود.

جبارزاده با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان در اردیبهشت سال 94، گفت: در این سفر یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای 32 پروژه استان اختصاص یافت که تا پایان سال 95 به این پروژه‌ها تزریق خواهد شد.

وی همچنین احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش و شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، افتتاح 833 پروژه عمرانی در هفته دولت و 2200 پروژه در دهه فجر، تحویل قریب به 9 هزار واحد مسکن مهر و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی را از جمله اقدامات شاخص استان در سال 94 ذکر کرد.

وی، برگزاری انتخابات هفتم اسفند را از بزرگترین موفقیت‌های استان در سال 94 اعلام کرد و با بیان این که این انتخابات بدون کوچکترین مساله‌ای و در کمال آرامش و امنیت برگزار شد، گفت: ان‌شاءالله با تلاش و همدلی مسوولان امر، مرحله دوم انتخابات نیز به همین شکل برگزار شود.

در این جلسه همچنین از آقایان:
- احمد محمدزاده (مشاور اقتصادی استاندار) به خاطر تلاش‌ها و خدمات وی در مدت تصدی سرپرستی حوزه اقتصادی استانداری
- حسن استوار آذر (مدیرکل امور اجتماعی استانداری) به خاطر عملکرد شایسته در جریان دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب
- رضا حسینی (مدیرکل امور اقتصادی استان) و یوسف سرافراز (مدیرعامل شرکت توزیع برق استان) به خاطر کسب رتبه‌های برتر در ارزیابی عملکرد
- خلیل ساعی (نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان) و ولی‌الله فرج‌الهی (فرماندار بناب) به خاطر عملکرد مناسب در اجرای برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه
قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
nashnas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
مهم این که مردم رضایت داشته باشند یک سری به ادارات بزن ببین کوچکترین کار مردم را راه نمی اندازند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
واقعا من از طرف ایشان از این جملات خجالت می کشم کارگران هر روز اخراج می شوند برخی حتی شب عیدی. تبریز کف و ماشین سازی و .... تاخیر حقوق چندماهه دارند این آقا احساس رضایت دارند آقای استاندار واقعا در سال 94 در استان چه کارنامه ای دارید؟!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :