شهردار بیستون از برگزاری جشن نوروز بهار در این شهر خبر داد و گفت: این جشن برنامه‌ای متنوع و جذاب شامل بخش‌های مختلف است که در ایام نوروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 17 March 2016
شهردار بیستون از برگزاری جشن نوروز بهار در این شهر خبر داد و گفت: این جشن برنامه‌ای متنوع و جذاب شامل بخش‌های مختلف است که در ایام نوروز برگزار می‌شود.

احسان احمدی نصر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی هماهنگی‌ها و اقدامات لازم به عمل آمده و هتل لاله عباسی بیستون نیز برای اقامت مسافران آماده شده است.

شهردار بیستون افزود: برنامه‌ریزی ویژه برای آماده سازی شربت خانه بیستون انجام شده تا رسم مهمان نوازی را به عنوان میراث ماندگار مردم این دیار به منصه ظهور رسانیم و سفره‌گاه مهربانی زیباتر از همیشه از مهمانان استقبال کند.

احمدی نصر از برگزاری جشن نوروز بهار در شهرستان بیستون خبر داد و گفت: این جشن برنامه‌ای متنوع و جذاب شامل بخشهای مختلفی همچون تقلید صدا، موسیقی، اهدای جوایز، حاجی فیروز، عمو نوروز و ... است که در دستور کار بوده و به صورت منسجم در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری ۲ جشنواره زیبا و شادی آفرین را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام نوروز عنوان کرد و افزود: جشنواره بومی و محلی در چمن‌های سبز در جوار کاروان سرا با همکاری پایگاه میراث جهانی برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: جشنواره بادبادک‌ها از دیگر برنامه‌های شاد شهر بیستون در ایام نوروز است تا خردسالان و نونهالان و نوجوانانی که به بیستون سفر می‌کنند بادبادکهای تهیه شده را بر فراز آسمان به پرواز درآوردند و لحظاتی خوش به همراه اهدای جوایز حاصل شود.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش نیز ۳۵ کلاس درجه الف در شهرستان بیستون برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و پیش بینی می شود با توجه به بسترهای فراهم شده امسال شاهد رشد ۳۰ درصدی ورود مسافران و گردشگران نوروزی به شهر بیستون باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار