بی‌احتیاطی همچنان قربانی می‌گیرد
به گزارش تابناک سمنان،دو کشته و 16 مجروح حاصل سوانح روز گذشته محورهای ارتباطی استان سمنان بود.
کد خبر: ۱۹۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 18 March 2016

جاده‌های ارتباطی استان سمنان همواره در طول سال شاهد عبور و مرور شمار زیادی از خودروها و مسافران بوده و این ترددها در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی رشد قابل توجهی می‌یابد.

واژگونی خودروهای عبوری از عمده دلایل سوانح رانندگی در استان سمنان بوده و بیش از نیمی از هم‌وطنانمان به خاطر واژگونی خودروهایشان به کام مرگ کشیده یا مجروح و روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌شوند.

بی‌احتیاطی رانندگان همچنان در محورهای ارتباطی استان سمنان قربانی می‌گیرد و روز گذشته (27 اسفندماه) نیز شاهد وقوع سوانحی در جاده‌های این استان بودیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان امروز در تشریح جزئیات این سوانح اظهار داشت: روز گذشته، دو نفر بر اثر وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان جان باختند و 16 نفر دیگر نیز مجروح و راهی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شدند.

حسن خسروجردی بیان کرد: در یکی از این سوانح، خودروی سواری پراید در نزدیکی شهر سمنان و روبه‌روی قرارگاه پلیس راه استان سمنان از جاده منحرف و واژگون شد.

وی تصریح کرد: در این سانحه که در محدوده جاده سرخه- سمنان در محور شریانی تهران- مشهد رخ داد، خودروی پراید با سه سرنشین واژگون شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در این حادثه، متأسفانه محمدیاسین پنج ساله، کودک پدر و مادر سرنشین خودرو پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

خسروجردی گفت: در سانحه دیگری در محورهای ارتباطی استان سمنان، یک نفر از مسافران جان باخت؛ مسافران باید مراقب واژگونی خودرو در محورهای سمنان باشند.

به گزارش فارس؛ فرمانده انتظامی استان سمنان نیز با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه سال 94 تا امروز شاهد ترددهای زیادی در جاده‌های استان سمنان بوده‌ایم، می‌گوید: در این مدت، افزایش 31 درصدی ترددها در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار