مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملکشاهی از خودکفا شدن 230 مددجوی تحت پوشش این نهاد با استفاده از برنامه های اشتغالزایی و توانمند سازی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 28 March 2016

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملکشاهی از خودکفا شدن 230 مددجوی تحت پوشش این نهاد با استفاده از برنامه های اشتغالزایی و توانمند سازی در سال گذشته خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛خسرو توکلی اظهار کرد: برای این افراد شغل پایدار ایجاد شد و براساس آن خودکفا شده و از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند.
وی افزود: کمیته امداد امام (ره) می تواند در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال نقش بسزایی در توانمند سازی مددجویان تحت پوشش ایفا کند.
توکلی تاکید کرد: در این شهرستان یک هزار و 460 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند که در جهت خودکفایی و ایجاد اشتغال و کسب و کار این خانواده ها اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملکشاهی گفت: در سال 94 تسهیلات 180 طرح اشتغالزا از محل منابع امداد به مددجویان این شهرستان پرداخت شد که زمینه اشتغال بکار 180 نفر در این طرح ها فراهم شد.
وی از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته را توجه به اشتغال و درآمد زایی بانوان سرپرست خانوار اعلام کرد و یاداور شد: با ایجاد کارگاه های آموزشی قالی بافی و گلیم بافی 230 نفر از بانوان این شهرستان مشغول کار شده و از مزایای بیمه تامین اجتماعی نیز برخوردار شدند.
توکلی از دیگر اقدامات این نهاد را تامین مسکن خانواده های فاقد مسکن دانست و اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 160 واحد مددجویی در سطح این شهرستان احداث و یا تعمیر و تجهیز شده اند.
وی افزود: کمیته امداد امام (ره) به ویژه در مناطق محروم می تواند پشتوانه خوبی برای خانواده ها در جهت ایجاد تولید و اشتغال باشد و در راستای اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید نقش آفرینی کند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار