مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران جانباز و معلول ما با توانمندی بالایشان چشم و امید ما در المپیک ریو برای کسب مدال‌های رنگارنگ و افتخار برای استان اردبیل هستند.
کد خبر: ۲۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 31 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در نشست با جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول اردبیلی اظهار کرد: جانبازان و معلولان ورزشکار ما در المپیک گذشته از استان اردبیل خوش درخشیدند و در المپیک ریو نیز امیدواریم هم مردان و هم زنان رشته‌های متفاوت هیئت معلولان و جانبازان بتوانند مدال‌هایی را برای کشورمان و استان اردبیل به ارمغان بیاورند.

وی ضرورت توجه به رشته‌های مختلف معلولان و جانبازان را با ساخت سالن‌های ویژه به خصوص در رشته‌های رزمی یادآور شد و تصریح کرد: با تأمین اعتبارات عمرانی و تکمیل سالن‌های موجود به راحتی می‌توانیم از ظرفیت آنها در فعالیت رشته‌های ورزشی بانوان و دختران معلول و جانباز استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ظرفیت قهرمانی رشته‌های ورزشی بانوان را متعدد توصیف کرد و گفت: مجوز تأمین مربی ورزشی خارجی رشته دوی هفت‌گانه برای بانوان استان اردبیل با هزینه وزارت ورزش و جوانان گرفته شده است.

بهتاج افتخارآفرینی قادر مدبر و قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های دوومیدانی،‌ پرتاب و وزنه‌برداری را یادآور شد و افزود: ما برای سال جدید تلاشمان بر این است تا بتوانیم بهره‌گیری از توان ورزشکاران در گروه‌های مختلف اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی هیئت ورزش‌های بیماران خاص، ناشنوایان و نابینایان را در عرصه‌های داخلی و خارجی مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به عدم افزایش بیمه‌های ورزشی و حمایت وزارت ورزش از ورزشکاران مستعد که برای مسابقات المپیک و جهانی اعزام می‌شوند، امیدواریم در رشته‌های اولویت‌دار بتوانیم با همکاری نهادهای مختلف به ویژه بهزیستی در ورزش نابینایان و ناشنوایان موفق عمل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار