مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان:
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تاکنون دو میلیون و 300 هزار اقامت در استان اصفهان داشته‌ایم که نسبت به ایام نوروز سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۲۰۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 02 April 2016
فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به افزایش میزان سفر گردشگران به استان اصفهان در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، اظهار داشت: تا کنون دو میلیون و 300 هزار اقامت در استان اصفهان داشته‌ایم که نسبت به ایام نوروز سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میراث فرهنگی، دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان هست و از بهمن‌ماه جلسات هماهنگی ستاد سفر استان اصفهان برای ایام نوروز آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: در جلساتی که برگزار شدند شرایط کل استان اصفهان رصد شده و پیگیری کردیم که جلسات در کل استان و شهرستان‌ها برگزار شود و در کل پایش منظم و ساختارمندی را در دبیرخانه ستاد سفر استان اصفهان داشتیم.

الهیاری تأکید کرد: بعد از پایان اسفند و شروع ایام نوروز، در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان یک ستاد نوروزی تشکیل شد که بخشی از آن دبیرخانه ستد هماهنگی استان اصفهان بود که وظایف مهم آن رصد آمارها، رسیدگی به شکایت مسافران، نظرسنجی پیرامون خدمات ارائه‌شده در استان اصفهان بود.

وی عنوان کرد: بخش مهم دیگر این ستاد در ارتباط با ابنیه تاریخی و پرجاذبه گردشگری استان اصفهان بود چراکه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در این ابنیه تاریخی وظیفه سازمان میراث فرهنگی هست و سعی شد در ایام نوروز در کمترین باز زمانی بهترین خدمات‌رسانی به گردشگران استان اصفهان ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در خصوص میزان رضایت گردشگران از نحوه خدمات‌رسانی به آن‌ها، تصریح کرد: فکر می‌کنم بر اساس نظرسنجی‌ها میزان رضایت گردشگران در حد مطلوبی بوده است و جمع‌بندی نهایی باید در روزهای آینده ارائه شود اما در کل گردشگران از نحوه خدمات‌رسانی رضایت مطلوبی را داشته‌اند.

الهیاری در پایان خاطرنشان کرد: مشکلاتی همچون ترافیک در هسته مرکزی شهر و کمبود پارکینگ برای گردشگران وجود داشته است اما در مجموع گردشگران رضایت خوبی را داشته‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار