رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز به خاطر تلاش های مجدانه در راهبری سیاست ها و ماموریت های صندوق و ارایه تیپ تدوین تغذیه دانشجویی دانشگاه های کشور و قدردانی نمود.
کد خبر: ۲۰۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 02 April 2016

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز به خاطر تلاش های مجدانه در راهبری سیاست ها و ماموریت های صندوق و ارایه تیپ تدوین تغذیه دانشجویی دانشگاه های کشور و قدردانی نمود.

به گزارش تابناک تبریز، در همین راستا دو لوح تقدیر به معاون دانشجویی دانشگاه تبریز اهداء شده است.

در بخشی از این الواح تقدیر، که به امضای دکتر ذوالفقار یزدان مهر، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است: به طور یقیین بزرگترین پاداش های مادی و معنوی زندگی متعلق به کسانی است که برای رسیدن به خواسته های الهی شان هرگز از تلاش باز نمی ایستند.

انسان های کوشایی که به مدد الهی و باسینه ای ستبر و اراده ای پولادین، قدم در جاده سنگلاخ امور سخت و غیر ممکن می نهند و مسیر روشن و همورا فردا را به دیگران هدیه می دهند. ارزش کارهای ما به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی آن قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی، هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد، نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است.

بدینوسیله از زحمات و تلاش های مجدانه جنابعالی در راهبری سیاست ها و ماموریت های صندق و تعامل موثر و پرتحرک با همکاران صندق رفاه دانشجویان، به ویژه همکاری در کارگروه های کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی، تدوین قرارداد تیپ غذای دانشجویی و رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی تقدیر و تشکر بعمل می آید.

همین گزارش حاکی است؛ دکتر حسین امامعلی پور دبیر شورای معاونان دانشجویی منطقه سه کشور، متشکل از استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان شامل دانشگاه های تبریز، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، هنر اسلامی تبریز، ارومیه، صنعتی ارومیه، اردبیل، زنجان، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، بناب و مراغه، است

مرکز مشاوره دانشگاه تبریز به عنوان مرکز فعال انتخاب شد

مرکز مشاوره دانشگاه تبریز به عنوان مرکز مشاوره فعال، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان امور دانشجویان و دفتر مشاوره و سلامت انتخاب شد.


در بخشی از لوح تقدیر که به امضای دکتر سید ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان رسیده، آمده است: پویایی هر سازمان در گروه خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشستن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رییس و همکاران محترم آن مرکز در ارایه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان" مرکز مشاوره فعال در سال 1394" بر می گزیند.

بر پایه همین گزارش، مشاوره های فردی و گروهی، برگزاری کارگاه های مختلف، برگزاری جلسات سخنرانی، روان سنجی، پیگیری های مددکاری، خدمات روان پزشکی، فعالیت های شعب مشاوره دانشجویی در خوابگاه ها و دانشکده ها، همچنین انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و ... از جمله معیار ها و شاخصه های این انتخاب، اعلام شده است.

همین گزارش حاکی است: در حکمی از سوی دکتر حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، دکتر شهرام واحدی، رییس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز به عنوان دبیر مراکز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور منصوب شده بود.

یادآور می شود: سال گذشته نیز مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان به عنوان مرکز مشاوره برتر کشور انتخاب شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :