فرماندار رامسر گفت: اجلاس سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه فردا در رامسر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 04 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین شعبان‌سروری از اجلاس سه‌جانبه وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه در روز 17 فروردین به میزبانی شهرستان رامسر خبر داد و اظهار کرد: این اجلاس به صورت دوره‌ای در کشورهای مختلف برگزار می‌شود که این دوره با هماهنگی وزارت خارجه این نشست در رامسر برگزار می‌شود.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه اجلاس یک روزه است، افزود: طی آن، جلسه سه‌جانبه وزرای خارجه انجام و بعد نشست‌های دو جانبه‌ای بین وزرای خارجه ایران با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ترکیه برگزار می‌شود.

وی مکان اجلاس را مجتمع شهر سبز تله کابین رامسر بیان کرد و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم امنیتی، حفاظتی، ترافیکی و حتی با توجه به اینکه پروازهای مهمانان مستقیم به فرودگاه رامسر است مسائل مربوط به تشریفات نیز انجام شده است.
 
شعبان‌سروی در زمینه مسائل مورد بحث در این اجلاس تصریح کرد: در این اجلاس مسائل مربوط به روابط دوجانبه کشورها، موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث می‌گیرد و همچنین با توجه به درگیری و اختلاف مرزی که میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیش آمده احتمالا یکی از موضوعات مورد بحث همین خواهد بود.

فرماندار رامسر در پایان با ابراز امیدواری از اینکه مذاکرات به خوبی پایان برسد، گفت: حضور هیئت داخلی وزارت خارجه و هیئت خارجی دو کشور باعث توجه بیشتر به ظرفیت‌های شهرستان رامسر می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار