مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: طی ۱۵ روز سالجاری پنج میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از یک میلیون متر مکعب رشد دارد.
کد خبر: ۲۰۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 06 April 2016
سید سعید عسگریان در گفتگو با مهر به مصرف گاز طبیعی در استان زنجان طی ۱۵ روز ایام نوروز سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به برودت هوا مصرف گاز طبیعی در ۱۵ روز اول سالجاری بیش از ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی با توجه به برودت هوا پنج میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از یک میلیون متر مکعب رشد دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه ۲۷۰ هزار مشترک گاز در استان زنجان داریم، گفت: این میزان مشترک ۳۲۰ هزار خانوار را شامل می شود. 

عسگریان تصریح کرد: در استان زنجان ۲۵۲ هزار مشترک خانگی، ۱۸ هزار مشرک صنعتی و ۹۳۵ مشترک تجاری داریم که در این میان بخش خانگی بیشترین مصرف را به خود اختصاص می دهد. 

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در فصل زمستان مشترکان خانگی و تجاری بیشترین مصرف را دارند در فصل تابستان مشترکان صنعتی بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص می دهند. 

عسگریان افزود: بیش از ۹۸ درصد از جمعیت شهری  و بیش از ۶۰ درصد از جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به روستاها وظیفه مهم دولت است، گفت: در این راستا شرکت گاز استان زنجان با برنامه ریزی های کارشناسی شده درصدد ارتقای بهرمندی روستاها از این نعمت است.

عسگریان تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید به بحث گازرسانی به روستاها توجه جدی دارد و برنامه ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی افزود: خوشبختانه زیر ساخت های لازم برای گازرسانی به روستاهای استان زنجان انجام شده و این شرکت در راستای ارائه خدمت به روستاییان برای گازرسانی برنامه ریزی و زیر ساخت لازم را طراحی کرده و تا پایان دولت یازدهم گاز رسانی به روستاها خوب می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار