تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شغل و درآمد، مسکن، سلامت و بهداشت، ایمنی و امنیت و کیفیت آب و هوا اولویت‌های شهروندان اصفهانی برای داشتن زندگی با کیفیت است.
کد خبر: ۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ 01 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، احمد علی عاملی امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه هر شهری و مدیریت شهری آن سعی می‌کند در نظام‌ها و جریان‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، فناوری و زیست محیطی تحسین برانگیزی خود را مطرح کند، اظهار کرد: هر شهری ناگریز برای رویارویی با رقبای خود و نیل به موفقیت‌های آینده باید سیاست گذاری‌های سنجیده و برنامه‌ریزی راهبردهای منحصر به فرد را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه هدف نهایی مدیریت شهری که خود پدیده‌ای پیچیده و پویاست دستیابی به پایداری و افزایش رقابت‌پذیری شهر با تمرکز بر دامنه‌های گسترده‌ای از بخش‌های کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در ابعاد گوناگون است، ادامه داد: شهر اصفهان پس از پشت سرگذاشتن سه برنامه پنج ساله با برخورداری از منشور سیاستی دوره چهارم شورای اسلامی شهر، وجود اسناد راهبردی گوناگون به ویژه "برنامه اصفهان 95" در گام نخست برنامه ریزی است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در پروژه تعیین اولویت‌های راهبردی اصفهان که توسط مرکز پژوهش‌های شورا انجام شده است اولویتهای شهروندان اصفهانی برای داشتن زندگی با کیفیت را بيان مي‌كند، اضافه کرد: شغل و درآمد، مسکن، سلامت و بهداشت، ایمنی و امنیت، کیفیت آب و هوا، تحصیل و آموزش، روابط اجتماعی، فراغت، تفریح و ورزش، فرهنگ، مذهب، حمل و نقل، زیر ساخت‌های شهری، فضای سبز، زیبایی محیط و منظر شهری، صنعت، گردشگری و اینترنت و خدمات الکترونیک از مهم‌ترين اولويت‌هاي اصفهان هستند.

عاملی در آستانه سفر هیات دولت و رییس جمهور به اصفهان خواستار توجه به مطالبات و اولویت‌های استان اصفهان شد و خاطر نشان کرد: تکمیل اعتبارات مترو اصفهان، تخصیص اعتبار لازم برای حل مشکل آب اصفهان و زاینده رود، دستور و تاکید بر اجرای تونل بهشت آباد و تونل گلاب و دستور و تاکیدات در سطح ملی برای توسعه صنعت گردشگری در کشور به ویژه در اصفهان از مواردي است كه همزمان با سفر رييس جمهور بايد به آن توجه شود.

یکی از مدیران شهرداری سد معبر منطقه 14 را پشتیبانی می‌كند

هم چنین، یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری به سد معبری که در منطقه 14 ایجاد شده است با توجه به پیگیری های شخصی هنوز اقدامی انجام نداده است، اظهار کرد: به نظر این سد معبر علی الظاهر توسط یکی از مدیران شهرداری پشتیبانی می‌شود.

رسول جزینی افزود: این سد معبر باعث شده عابران از وسط خیابان تردد کنند و چندین مورد تصادف در این محدوده صورت گرفته است که شهرداری متاسفانه هیچ گونه اقدامی در جهت رفع آن انجام نداده است.

وی با بیان اینکه شهرداری هرچه سریع‌تر کمک نوروزی كه هر ساله براي دانش‌آموزان در نظر مي‌گيرد را به شورا تحویل دهد، گفت: لازم است که این کمک‌ها به موقع به دست دانش آموزان برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار