نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام تاكيد كرد: ايستادگي در مقابل توطئه كشورهاي استكباري غربي تنها در چارچوب حفظ قدرت بازدارندگي ملي امكان پذير است.
کد خبر: ۲۰۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 08 April 2016

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام تاكيد كرد: ايستادگي در مقابل توطئه كشورهاي استكباري غربي تنها در چارچوب حفظ قدرت بازدارندگي ملي امكان پذير است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمين محمدنقي لطفي در خطبه هاي نماز جمعه شهر ايلام به 20 فروردين روز ملي فناوري هسته‌اي اشاره و اظهار كرد: روز ملي فناوري هسته‌اي يكي از بزرگ‌ ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي و صبح پيروزي ملت بزرگ ايران است.
وي افزود: دانش هسته‌اي با وجود فشارها ، تحريم و تهديد دشمنان كينه ‌توز با تلاش بي‌وقفه دانشمندان عزير كشورمان به دست آمد و به جاست كه از همه محققان، كارشناسان و دانشمندان كه در تمامي اين سال‌ها با تعهد و جديت در اين مسير تلاش كردند، قدرداني شود.
خطيب جمعه ايلام ادامه داد:‌ كارشناسان و متخصصان شهرت و رفاه در غرب را با خطر ترور معاوضه كردند تا ملت ايران مانند سال‌هاي پيش از انقلاب دست گدايي به سوي دشمنان خود دراز نكنند، بنابراين تكميل پروژه هسته‌اي كشور بايد با قدرت ادامه يابد.
لطفي يادآور شد: اگر بخواهيم در عرصه ديپلماسي در برابر قدرت‌هاي جهاني ايستادگي كنيم بايد قدرت بازدارندگي در عرصه نظامي داشته باشيم بنابر اين اقتدار دفاعي سبب بازدارندگي عليه هرگونه تهديد است.
وي در بخش ديگري از سخنانش به 21 فروردين سالروز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان امام راحل و تأسيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي در سال 58 اشاره كرد و گفت:‌ نهادها و سازمان‌هايي كه با فرمان امام راحل تأسيس شده‌اند چون بر مبناي تقوا بود، بركات فراواني براي نظام و ملت در بر داشته‌اند.
وي اضافه كرد:‌ از جمله نهادهاي مهم و ارزشمند و تاثيرگذار از بدو انقلاب، بنياد مسكن و افتتاح شماره حساب 100 امام است كه در زمينه ساختن مسكن براي قشرهاي كم‌درآمد و فاقد مسكن گام‌هاي بلندي برداشته است البته بنياد مسكن در حوادث غيرمترقبه مانند زلزله سال گذشته آبدانان و سيل چند ماه گذشته در ايلام نيز حضور فعال داشته و در ساختن و بازسازي مناطق زلزله‌زده آبدانان و مورموري پرونده درخشاني دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار