تابناک کهگیلویه وبویراحمد
رحمانی در پاسخ به این سوال که در معارفه نیروی جایگزین ایشان شرکت میکند یا نه گفت: حتما شرکت خواهم کرد زیرا همیشه فردی مطیع قانون و اخلاق مدار می باشم
کد خبر: ۲۰۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 10 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،محسن رحمانی بعدازگذشت یک ده فعالیت درحوزه معاونت امورتربیتی و پرورشی و در بیست و هفتمین سال خدمت از جمع نیروهای ستادی خداحافظی و در مراسمی از وی تقدیر شد.
رحمانی درجمع نیروهای حوزه پرورشی درمحل نمازخانه اداره آموزش و پرورش لنده در روز خداحافظی خودگفت:حوزه پرورشی در اموزش و پرورش حوزه ای پرکارو متنوع میباشد که بعد از گذشت بیست و هفت سال فعالیت در این حوزه هنوز همچنان پرانرژی به انجام وظایف مشغولم و چندسال باقی مانده از خدمتم را هر جا که باشم با علاقه دنبال خواهم کرد .
رحمانی با اشاره به این نکته که در طول خدمتم در معاونت پرورشی سعی کردم رابطه ام با نیروهای حوزه کاری دوستانه باشد،گفت:همین امر باعث شد که همیشه حوزه معاونت پرورشی مورد تشویق وزارت اداره کل و اداره اموزش و پرورش شهرستان قرارگیرد.
رحمانی یکی دیگر از دلایل موفقیت حوزه کاری خود را چشم پوشی از جناح بندیهای سیاسی دانست که در طول دوران معاونتش از تمام نیروهای فکری بکار گرفته می شد و توصیه بدین روش را که همه سلایق درکنار هم میتوانند موفق باشند را از نیروهای جوان حوزه پرورشی خواستارشد که در ادامه راه همه نیروهای این حوزه درکنارهم باشند و از تجربیات هم استفاده کنندچون با کدورت و کینه کارهای این حوزه پیش نخواهند رفت .
معاونت اموزش و پرورش لنده در پایان سخنان خود همدلی و نزدیک کردن خود به نیروهای حوزه پرورشی را عامل موفقیت حوزه معاونت پرورشی دانست و اهم موفقیت های معاونت پرورشی را طی سالهای گذشته را اینگونه یادآورشد:
-کسب 225رتبه اول تا سوم استانی در مسابقات قران ،نماز ،عترت
 -کسب 17رتبه اول،دوم،سوم و برگزیده کشوری درمسابقات قران،نماز،عترت،برای اولین بار د رتاریخ شهرستان لنده
-کسب رتبه اول و دوم درارزیابی شوراهای دانش اموزی توسط استان
-کسب 119رتبه اول تا سوم درمسابقات فرهنگی ،هنری
-کسب رتبه اول هسته مشاوره استات
 -کسب رتبه دوم درمسابقات مصباح الهدا(امام شناسی )
-کسب رتبه دوم درارزیابی بسیج دانش اموزی
-برگزاری ایام الله دهه فجر،دهه کرامت
در پایان و نکته مهم از دید ایشان ،این بود که از سال 85تا88به جز دو اموزشگاه که در طرح نوسازی قراردارند،کلیه مدارس شهرستان داری نماز خانه مستقل هستند.
رحمانی در پاسخ به این سوال که در معارفه نیروی جایگزین ایشان شرکت میکند یا نه گفت: حتما شرکت خواهم کرد زیرا همیشه فردی مطیع قانون و اخلاق مدار می باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار