مولایی شهردار منطقه 22 از اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت و میزبانی از تماشاگران این مسابقه در منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 11 April 2016
مولایی شهردار منطقه با اشاره به انجام هماهنگی ها و مقدمات برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: طبق سنوات گذشته و به منظوره میزبانی از تماشاگران دربی پایتخت و ساماندهی وضعیت اسکان تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و در واقع حمایت از ورزش و ورزش دوستان جایگاهی به عنوان محل اسکان موقت تماشاگران به متراژ 2 هزار متر مربع در نظر گرفته و همچون سال های گذشته کلیه امکانات و شرایط لازم برای رفاه حال آنها تدارک دیده شده است.
 
شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز تماشاگران، سرویسهای بهداشتی و نماز خانه موقت در محل برپایی این اردوگاه، مستقر می شوند. اجرای مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری برنامه های فرهنگی، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری نماز جماعت در محل برپایی این اردوگاه موقت نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای پذیرایی از تماشاگران این بازی فوتبال خواهد بود.
 
وی افزود: برپایی این اردوگاه موقت با توجه به تدابیر دکتر قالیباف، شهردار محترم تهران مبنی بر تامین آسایش تماشاگران شهرستانی بزرگترین رخداد فوتبالی کشور و با هماهنگی و مشارکت معاونتهای مختلف شهرداری منطقه، یگان ویژه ناجا، اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، آتش نشانی ، هلال احمر و ... صورت می گیرد. پیش از برگزاری این مسابقه نیز بنرهای اطلاع رسانی در خصوص محل و موقعیت اردوگاه موقت منطقه 22 در بزرگراهها و معابر اصلی منتهی به منطقه نصب خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار