در سال گذشته:
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از وقوع 717 مورد زلزله در استان یزد طی سال گذشته خبر داد و گفت: به طور میانگین روزی دو زلزله در استان به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۲۱۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 12 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدحسین امامی، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یزد اظهار داشت: در سال گذشته، 717 زلزله با قدرت یک تا پنج ریشتر در نقاط مختلف استان یزد به وقوع پیوسته که بیشترین آمار زلزله‌ها مربوط به شهرستان بهاباد بوده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری برنامه‌های شاخصی برای آموزش به مردم در زمینه زلزله داریم و شهرستان بهاباد به عنوان شهرستان پایلوت انتخاب شده و مانورهای ویژه زلزله در این شهرستان برگزار می‌شود.

امامی خاطرنشان کرد: اداره‌کل مدیریت بحران استان یزد در حوزه آموزش به عنوان یکی از سه استان برتر کشور معرفی شده و در سال گذشته 59 هزار نفر معادل پنج درصد جمعیت استان یزد در حوزه مدیریت بحران در 460 دوره آموزشی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، وقوع سیل را نیز از دیگر بحران‌های استان یزد دانست و افزود: یزد از یک‌سو با خشکسالی و از سوی دیگر با سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش فارس،وی با اشاره به اینکه سیل به برخی مناطق استان در تعطیلات نوروز امسال خسارت وارد کرد، بیان داشت: لازم است ساماندهی سیل‌بندها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار