فرماندار خلخال گفت: تا پايان سال آينده تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار اين شهرستان از تسهيلات گاز طبيعي برخوردار مي‌ شوند.
کد خبر: ۲۱۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 13 April 2016

به گزارش ايرنا ، علي نظري شيخ احمد روز سه شنبه در نشستي با مديرعامل شركت ملي توزيع و پخش فرآورده‌ هاي نفتي اردبيل افزود: 21 پروژه گاز رساني روستايي در خلخال در حال اجرا است كه تعدادي از اين طرح ها در سال جاري به بهره برداري مي رسد.
وي با بيان اينكه با بهره برداري از پروژه هاي گازرساني خلخال شاخص بهره مندي جمعيت روستايي اين شهرستان از گاز طبيعي تا پايان امسال به 86 درصد خواهد رسيد گفت: با اجرا و تكميل مجموع طرح هاي گازرساني شهرستان تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار خلخال تا پايان سال آينده از نعمت استفاده از گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.
فرماندار خلخال اظهار كرد: با تلاش و خدمات ارزنده دولت تدبير و اميد در اجراي پروژه هاي گازرساني روستايي مصرف نفت سفيد در روستاهاي خلخال به طور قابل توجهي كاهش يافته و در آينده با تكميل و بهره برداري از طرح هاي در حال اجراي شركت گاز استان نيازي به سوخت رساني مايع و نفت سفيد به روستاهاي خلخال نخواهد بود.
او افزود: در سال گذشته و تعطيلات نوروز امسال مشكلي در تامين سوخت جايگاه هاي بنزين ، نفت گاز ، سي ان جي ها و نفت سفيد مورد نياز اهالي روستاهاي اين شهرستان مشاهده نشد.
مديرعامل شركت ملي فرآورده هاي نفتي اردبيل نيز در اين جلسه از كاهش 15 درصدي ميزان مصرف نفت سفيد در روستاهاي اين استان در سال گذشته خبرداد.
محمود آقامحمديان گفت: با گازدار شدن روستاهاي استان روز به روز ميزان درخواست نفت سفيد در روستاها كاهش يافته و با اجرا و تكميل پروژه هاي گازرساني روستايي استان ميزان مصرف نفت سفيد در سال جاري نسبت به سال گذشته به طور قابل توجهي كاهش خواهد يافت.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار