بخشدار مرکزی پلدختر تکذیب کرد:
کریم میرزایی بخشدار مرکزی شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار تابناک اخبارمنتشرشده توسط خبرگزاری ها وانعکاس یافته در فضای مجازی مبنی برمحاصره شدن روستاهای مرکزی پلدختر توسط سیلاب وهشدار برای تخلیه روستاهارا تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۱۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 14 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،کریم میرزایی بخشدار مرکزی شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار تابناک اخبارمنتشرشده توسط خبرگزاری ها وانعکاس یافته در فضای مجازی مبنی برمحاصره شدن روستاهای مرکزی پلدختر توسط سیلاب وهشدار برای تخلیه روستاهارا تکذیب کرد.


برپایه این گزارش کریم میرزایی به تابناک لرستان گفت: در خصوص بارندگی های اخیروهشدارهای هواشناسی مبنی بر طغیان رودخانه ها وآبگرفتگی درسطح روستاها از قبل به دهیاران توصیه های لازم را کرده ایم وخوشبختانه دهیاران نیز در آمادگی کامل بوده وهستند.

میرزایی افزود: با توجه به شدت بارندگی ها وموقعیت جغرافیایی خاص پلدخترورودخانه کشکان طبیعتاًاحتمال بروز بحران هم وجود داردولی ما از قبل تدابیرلازم را درنظرگرفته وبه خود دهیاران هم توصیه های لازم را برای مقابله با بحران احتمالی گوشزدکرده ایم وخوشبختانه دهیاران نیز کاملا آماده بودند.

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه اخبار منتشرشده از سوی خبرگزاری هاوفضاهای مجازی مبنی برمحاصره شدن روستاهای حاشیه رودخانه کشکان توسط سیلاب وهشدار تخلیه روستاها کذب محض است ،خاطر نشان کرد: خوشبختانه خطر آنچنانی روستاها را تهدید نکرده است ولی در قسمتی از روستای بابازیدشاهد آبگرفتگی بوده ایم که به موقعیت خاص این روستا در حاشیه رودخانه برمی گردد.

میرزایی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات وتدابیر لازم در حال بررسی موقعیت راه های روستایی هستیم وتمام دستگاه های اجرایی درحال خدمت به مردم در زمینه بارندگی های اخیر هستند.

وی با اشاره به میزان خسارات احتمالی نیز به خبرنگار تابناک گفت: به خاطر تداوم بارندگی ها میزان خسارات احتمالی به روستاها وکشاورزان بخش مرکزی هنوز برآورد نشده است لذاهرخبر از سوی اینجانب مبنی بر میزان خسارت درروستاها وکشاورزان را درطی بارندگی های اخیر تکذیب می کنم.

بخشدار مرکزی پلدختر در پایان با بیان اینکه میزان بارندگی ها در پلدختر تا الان 176 میلی متر بوده است عنوان کرد: بخشداری مرکزی پلدختر با کمک دهیاران وتمام دستگاه های اجرایی در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در سطح روستاهای بخش مرکزی می باشد.

گفتنی است که در طی ساعات گذشته اخباری به نقل از کریم میرزایی بخشدارمرکزی پلدختر مبنی برمحاصره شدن روستا ها توسط سیلاب وطغیان رودخانه کشکان وهشدار برای تخلیه درروستاهای بخش مرکزی وهمچنین میزان خسارات بارندگی ها در خبرگزاری ها وفضای مجازی منتشر شده بود که میرازیی هم اینک در گفت وگو با تابناک لرستان آنها را تکذیب کرده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار