تالار اندیشه استانداری شب گذشته محل برگزاری نشست مطبوعاتی استاندار یزد و معاونین اش باحضور اصحاب رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و سایت های خبری بود.
کد خبر: ۲۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 15 April 2016
به گزارش تابناک یزد،گلایه بعضی از حضار در مورد نحوه نامناسب برخورد با خبرنگاران در سفر ریاست جمهوری به یزد، اعتبارات سفر، حماسه سیاسی هفتم اسفند ماه، شایعه تغییر مدیریت ارشد استان، تغییر مدیران، الحاق مجدد طبس به یزد، هجمه های منتقدین به دولت، مسایل محیط زیستی و آلودگی کوره های آجر و بعضی از صنایع، نحوه نامناسب تبلیغات شهری، انتقال آب و جیره بندی آن از عمده ترین موضوعاتی بود که مورد پرسش خبرنگاران قرار گرفت.

پس از پرسش خبرنگاران و پاسخ های استاندار، با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران تقدیر شد.

اهم سخنان مهندس میرمحمدی استاندار یزد در این نشست بدین ترتیب است:

* در مورد برخورد با خبرنگاران دستور رسیدگی می دهم و شخصا از این بابت عذرخواهی می کنم.

* به مدیران استان نمره 18 به بالا می دهم و از آن ها جدا حمایت می کنم. وزرای مربوطه نیز به کرات از هماهنگی و همدلی مدیران استان تقدیر کرده اند.

* البته اگر زمانی تشخیص بدهم در مورد جابجایی مدیران استان با کسی ملاحظه ای ندارم. دست مدیران استان را می بوسم و از عملکرد همه آن ها راضی هستم.

* در مورد هجمه به دولت، این حرف تازه ای نیست و همیشه وجود داشته است. ما نیامده ایم تا دهانی را ببندیم داوری را به مردم واگذار می کنیم.

* همه آزاد هستند نظرات خود را بیان کنندحالا حرف درست یا غلط...

* اگر کسانی با این مباحث به آرامش می رسند بگذارید آرامش پیدا کنند.

* ظرفیت های جدیدی با توجه فضای جدید بعد از انتخابات برای استان و کشور فراهم شده که باید از همه این ظرفیت ها استفاده کنیم.

* این مردم شایسته بهترین خدمات رسانی هستند با جیره بندی آب کاملا مخالفیم.

* با اشاره به احداث سالن اندیشه باید بگویم این ها امکانات کمی هست و باید بهترین ها را داشته باشیم.

* در سفر بعضی از سفرای خارجی به دلیل کمبود امکانات، از آن ها در هتل پذیرایی کردیم.

* من برای مدیران سابق و فعلی ارزش زیادی قائل هستم. بعضی از آن ها سال های سال به این کشور و نظام خدمت کرده اند و تذکر داده ام که برای جابجایی مدیران توجه به سوابق وخدمات آن ها بشود و مبادا زحمات فراوان مدیران به استان نادیده گرفته شود.

* در مورد جابجایی کوره ها من دستوری نداده ام و بنای من بر این است که آلودگی ها را برطرف کنیم نه لزوما حذف کوره ها. در مورد آلایندگی بعضی از صنایع هم دستور رسیدگی میدهم و اگر لازم باشد برخورد خواهم کرد.

* اولویت کاری ما در سال 95 اجرای اقتصاد مقاومتی، و پی گیری پروژه های سفر ریاست جمهوری به یزد و برگزاری انتخابات دور دوم درحوزه مهریز است.

* در مورد شایعه رفتن من هر از چندصباحی عده ای معدود مطالبی را مطرح می کنند و به آن دلخوش هستند گرچه چون محقق نمی شود جای ناراحتی برای آنان دارد. و با این چیزها خوشحالی می کنند. بگذارید خوش باشند و خود همین نشاط اجتماعی است که ما دنبالش هستیم.

* در مورد الحاق طبس شخصا موافق نیستم ولی چنانچه مصوب شود، مجری قانون خواهیم بود.

خبرانلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار