رییس ستاد انتخابات کشور:
مقيمي با بيان اينكه در اين انتخابات هيچ حاشيه قابل ذكري مشاهده نشده تشريح كرد: ميزان مشاركت و رضايت مردم از برگزاري انتخابات نشان از سالم برگزار شدن آن دارد و اين وظيفه ما را در آينده دو چندان خواهد كرد.
کد خبر: ۲۱۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 15 April 2016

رييس ستاد انتخابات كشور گفت: لايحه جديد انتخابات براي تصويب به مجلس شوراي اسلامي مي‌رود.

به گزارش تابناک اردبیل ،محمدحسين مقيمي روز پنجشنبه در همايش آموزشي و توجيهي معاونان سياسي ، امنيتي و اجتماعی، مديران كل سياسي و انتخابات ، فرمانداران و بخشداران مستقل استان هاي گيلان ، زنجان و اردبيل در شهر سرعين افزود: انتظار مي‌رود اين لايحه براي برگزاري انتخابات در آينده توسط مجلس شوراي اسلامي تصويب شود.

او با اشاره به اينكه قانون انتخابات فعلي نياز به برخي تغييرات قانوني دارد ، گفت: قانون جديد انتخابات براي تغيير و تصويب به مجلس ارائه شده است.

رييس ستاد انتخابات كشور با اشاره به نزديك شدن به برگزاري دور دوم انتخابات مجلس اظهار كرد: طرفداري و تخريب نامزدها توسط تريبون‌هاي عمومي و مديران دستگاه‌هاي اجرايي تخلف محسوب شده و با جديت با آن برخورد مي‌شود.

او افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي به هيج وجه حق استفاده از امكانات دولتي براي تخريب و طرفداري از نامزد خاصي را ندارند.

مقيمي افزود: در انتخابات هفتم اسفند فقط دو حوزه مشكل شمارش آرا داشتند كه پس از بازشماري مشكلي در روند انتخابات بوجود نيامد.

وی با بيان اينكه در اين انتخابات هيچ حاشيه قابل ذكري مشاهده نشده تشريح كرد: ميزان مشاركت و رضايت مردم از برگزاري انتخابات نشان از سالم برگزار شدن آن دارد و اين وظيفه ما را در آينده دو چندان خواهد كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار