فرماندار شهرستان سرعین گفت:‌ 44 طرح اشتغالزا و اقتصادی را به همراه طرح‌های عمرانی و اجرایی در سال جدید در شهرستان سرعین احیا و زمینه قوت گرفتن آنها را فراهم می‌آوریم.
کد خبر: ۲۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 15 April 2016

عاطف ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: از 61 طرح راکد و نیمه‌تمام در شهرستان سرعین، 14 طرح جز طرح‌های نیمه‌تمام با اولویت تکمیل هستند که در حوزه‌های مختلف از مدیران اجرایی آنها خواسته‌ایم تا زمینه سرعت اجرا و تکمیل آنها را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح‌های راکد 11 طرح در حوزه کشاورزی، هفت طرح در حوزه معدنی، 13 طرح در حوزه گردشگری و مابقی نیز مربوط به دیگر حوزه‌های عمرانی و خدماتی برای هموطنان است که امیدواریم در فصل کاری سال جدید زمینه سرعت اجرای آنها فراهم آید.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نسبت به تعیین تکلیف این پروژه‌ها با احصای دقیق موانع و مشکلات آنها و تلاش برای خروج این طرح‌ها از رکود اقدام کردیم که امیدواریم با همراهی و همکاری مدیران استانی و تلاش مسئولان و مدیران شهرستانی بتوانیم در سال‌جاری بخشی از این پروژه‌ها را تکمیل و افتتاح کنیم.

ناصری افزود: با تأکید مسئولان کشوری و استانی از شروع طرح‌های جدید اجتناب می‌کنیم چرا که بیشترین همت و تلاشمان بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی است که سال‌هاست مردم چشم انتظار پایان اجرای این پروژه‌ها هستند.

رئیس شورای اداری شهرستان سرعین به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با اولویت مؤلفه تولید داخلی اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً در کنار تقویت تولید داخلی، اشتغالزایی و استفاده از مزیت‌های داخلی فراهم آمده و راه رسیدن به چشم‌انداز 20 ساله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با رعایت اصل عدالت و بها دادن به جایگاه بخش خصوصی فراهم می‌آید.

وی بیان کرد: قطعاً همکاری‌های بخش خصوصی و دولتی در سال‌ جدید نتیجه برد برد را رقم می‌زند و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا بتوانیم بهتر و شایسته‌تر در حوزه افزایش توانمندی‌های اقتصادی و کارآمدی حوزه اشتغال گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار