کفیل:
تابناک: فرماندار اصفهان گفت: زمین خواری در اصفهان رو به گسترش است به همین جهت برخورد با زمین‌خواری و تخلفات ساختمانی اولویت کاری برنامه‌های امسال این سازمان است.
کد خبر: ۲۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، فضل الله کفیل اظهار داشت: برخورد با زمین خواران امسال با قدرت پیگیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای حل مشکلات اصفهان ۳۱۰ جلسه و کارگروه در این فرمانداری تشکیل شد ، افزود: در این جلسات که سه هزار و ۴۶۰ نفر از مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی شرکت داشتند، در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آب، محیط زیست، بهداشت و سلامت و امنیت تصمیمات خوب و مناسبی اتخاذ شد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه تامین اعتبارات تملک و عمرانی شهر اصفهان در دو سال گذشته کمتر از ۳۰ درصد محقق شد، افزود: بیش از ۸۰ درصد اعتبارات این بخش در سال ۹۳ تامین شد و امیدواریم در سالجاری نیز بتوانیم اعتبارات بیشتری را برای شهر اصفهان تامین کنیم.

وی اضافه کرد: اصفهان به شدت در معرض تهدیدات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا، آلاینده های صنعتی و ریزگردها است.

کفیل تاکید کرد: بروز پدیده ریزگردها در خوزستان، مسئولان استان های همجوار را برای برنامه ریزی جهت مقابله با این پدیده هوشیار کرد و اصفهان یکی از شهرهایی است که در معرض این تهدید قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه کارگروه محیط زیست اصفهان در هفته جاری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: برنامه ریزی برای جلوگیری و مقابله با ریزگردها دستور کار این جلسه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار