رییس اتاق تعاون خوزستان عنوان کرد:
رییس اتاق تعاون خوزستان گفت: ترانزیت یکی از مباحث مهم در اقتصاد ما است که با صادرات کالا به کشورهای حاشیه خلیج فارس می توانیم ارزش افزوده خوبی را نصیب خود کنیم.
کد خبر: ۲۱۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 17 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ مرتضی رخیصی ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه اتاق تعاون و شرکت مشاوران بازرگانی هلند در محل اداره کل تعاون،کار و رفاه جتماعی خوزستان اظهار کرد: در قالب این تفاهم نامه نمایشگاه های مختلف  عرضه محصولات و توانمندی  دو طرف در کشورهای خود برگزاری و اجرا می شود.

وی افزود: اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و بازاریابی و سرمایه گذاری درکشورهای مختلف و حفظ و تأمین  منافع در معاملات صورت گرفته که تحت نظارت دو طرف انجام شده باشند از مباحثی است که در این تفاهم نامه گنجانده شده است.

رخیصی ادامه داد: بحث های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سرمایه گذار در این تفاهم نامه مطرح شده تا بتوانیم با استفاده از توانمندی و تجربه این هیئت هلندی برای جلب سرمایه گذار، فروش محصولات و استفاده از برندهای بین المللی به رونق بخش تعاون کمک کنیم.

وی عنوان کرد: این تفاهم نامه به منظور همکاری و مساعدت در خصوص معرفی و تأمین بازار دو طرف در کشور های خود و تهیه محصولات مورد نیاز است و هلند قابلیت های خوبی در همه زمینه به ویژه در بخش های کشاوزی، دامداری، صنعتی و گردشگری دارد.

رییس اتاق تعاون خوزستان اضافه کرد:  برنامه های خود را برای اجرای مفاد این تفاهم نامه فاز بندی کرده ایم و در ابتدا بخش کشاورزی اولویت ما است چون این شرکت های هلندی برند خاصی هستند و بازار خوبی در جهان دارند و می توانیم بازار آنها برای افزایش بهره وری و راندمان محصولات کشاورزی خودمان استفاده کنیم.

رییس اتاق تعاون خوزستان گفت: فازهای بعدی در زمینه صنعتی، گردشگری، است و ترانزیت یکی از مباحث مهم در اقتصاد ما است که می تواند به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات کالا داشته باشیم و از این راه ارزش افزوده ای را نصیب خود کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار