شهردار نور
شهردار نور گفت: به مناسبت هفته شورا، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور خانواده‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان با محوریت شهرداری و شورای اسلامی نور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 17 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید صابر سجادی در جلسه هماهنگی همایش پیاده‌روی خانوادگی این شهرستان، اظهار کرد: برگزاری ورزش همگانی به‌ ویژه پیاده‌روی خانوادگی سبب افزایش ارتباط، تعامل و همدلی بین مردم و مسئولان می‌شود.

وی افزود: همه به‌دنبال راهی برای ارتقای سطح کیفی زندگی خود و دیگران هستیم، از این رو هر آنچه که سبب ایجاد روحیه و نشاط شود به کیفیت زندگی و سلامت کمک می‌کند و ما به‌ دنبال ایجاد روحیه نشاط  در بین شهروندان هستیم.

شهردار نور با اشاره به روز برگزاری و زمان و مسیر همایش، بیان کرد: همایش پیاده‌روی روز 10 اردیبهشت از ساعت هشت صبح از محل میدان امام (ره) نور شروع و تا خیابان در حال افتتاح انقلاب ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: همزمان و با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی، خیابان انقلاب یکی دیگر از راه‌های دسترسی به ساحل و منتقل‌کننده ترافیک به خیابان ساحلی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

سجادی از هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب این همایش پیاده‌روی خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس، جشنواره نارنجی‌پوشان و تجلیل از پاک‌بانان، قدردانی از معلمان نمونه و... از برنامه‌های جنبی این روز است.

مجید قلی‌پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و بابک خیابانی سرپرست هلال احمر شهرستان نور نیز در این جلسه از فراخوان عمومی نیروهای بسیجی و جوانان هلال احمر برای شرکت در این همایش خبر دادند و اعلام آمادگی کامل کردند.

خلیل ذکایی، سید رضا حسینی و مهدی نیک‌نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر نور، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از وظایف شورا برای ایجاد نشاط در جامعه دانستند و بر فرهنگ‌سازی آن تاکید کردند.

ساسان صالحی رئیس پلیس پیشگیری و اسرافیل نصیری رئیس پلیس راهور شهرستان نور نیز برای تامین نظم و امنیت و روان‌سازی و کنترل ترافیک اعلام آمادگی کردند و از به‌کارگیری نیروهای کافی خبر دادند.

قنبرعلی داداش‌پور نماینده فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد با هماهنگی همه دستگاه‌ها و آمادگی که اعلام شد، شاهد یک برنامه‌ریزی و همایش خوب و کیفی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار