تيم بسكتبال كاله مازندران با پيروزي در سومين ديدارش برابر تيم نفت اميديه در آمل به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي امسال ليگ دسته يك بسكتبال باشگاه هاي كشور صعود كرد.
کد خبر: ۲۱۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 19 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سومين ديدار تيم هاي كاله مازندران و نفت اميديه در مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت ها عصر دوشنبه در سالن ورزشي پيامبر اعظم آمل برگزار شد و تيم كاله با حساب 96 بر 70 ميهمان جنوبي خود را شكست داد و از گردونه رقابت ها حذف كرد.


شاگردان سيدصابر موسوي در تيم كاله مازندران در اين مسابقه در هر چهار كوارتر برتري عددي خود را برابر تيم نفت حفظ كردند و در نهايت با اختلاف 26 امتياز برنده از زمين مسابقه خارج شدند.


دو تيم كاله مازندران و نفت اميديه در دو ديدار گذشته هر كدام صاحب يك پيروزي شدند و با برتري نماينده مازندران در بازي سوم ، تيم اميديه از صعود به جمع چهار تيم پاياني رقابت هاي ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور بازماند.


تيم كاله مازندران در مرحله نخست حذفي با انصراف تيم آدميس ميناب به جمع هشت تيم پاياني صعود كرده بود و در مرحله دوم در سه مسابقه برابر تيم نفت اميديه ، اين تيم را درمجموع با نتيجه 2 بر يك شكست داد.


مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها با حضور تيم هاي كاله مازندران ، شيميدر تهران ، شهرداري كاشان و شهرداري دزفول روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه همين هفته در دزفول برگزار مي شود.


تيم كاله در مرحله نيمه نهايي به مصاف تيم شهرداري دزفول مي رود و شيميدر تهران با شهرداري كاشان مسابقه مي دهد.


برنده هر دو مسابقه به طور مستقيم به رقابت هاي فصل آينده ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور صعود خواهند كرد.


مسابقات امسال ليگ دسته يك بسكتبال باشگاههاي كشور با حضور 17 تيم در دو گروه شمال و جنوب برگزار مي شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار