رئیس هیئت‌های ورزش‌های همگانی فارس گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خواهران شاغل در دستگاه‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نیز سایر بانوان، دوشنبه 24 فروردین‌ماه ساعت هفت صبح در باغ جنت شیراز، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 11 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از حوزه دفتر شهردار این شهر، سیروس پاک‌فطرت بابیان اینکه این همایش به همت امور بانوان شهرداری شیراز و مساعدت‌های امور بانوان استانداری، فرمانداری، سازمان فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در پایان این همایش به‌قیدقرعه هدایایی به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

وی از مدیران و مسئولان در دستگاه‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت درخواست کرد در مورد حضور پرشور بانوان، در این برنامه مساعدت کنند.

مشاور و مدیر حوزه شهردار شیراز همچنین از اجرای برنامه‌های پیاده‌روی در مناسبت‌های مختلف در سطح شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس خبر داد و از مردم و خانواده‌ها خواست تا با حضور خود در برنامه‌های پیاده‌روی از فقر تحرکی پیشگیری کرده و به‌سلامت و شادابی خود و خانواده‌ها کمک کنند.

جمعه گذشته نیز به همت شهرداری شیراز و مشارکت سایر دستگاه‌ها پیاده‌روی خانوادگی در بلوار شهید چمران با حضور پرشور مردم شیراز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار