نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها و دهیاران برای درآمدزایی برنامه‌ریزی داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 21 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، قاسم احمدی لاشکی در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی نوشهر با بیان اینکه دهیاران پیش‌قراولان اقتصاد مقاومتی هستند، اظهار کرد: شوراها و دهیاران طرح بدهند زیرا کشور به طرح‌های خلاقانه برای درآمدزایی نیازمند است. 

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته 24 میلیارد تومان بودجه و درآمد سه دهستان بخش مركزی نوشهر بوده است و بنابراین برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد كه هیچ گونه كاستی نباید وجود داشته باشد. 

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به برخی مشکلات بخش مرکزی نوشهر، در زمینه مشکل آب شرب منطقه صلاح‌‌الدین‌کلا نوشهر، گفت: شورا و دهیاری صلاح‌الدین‌کلا اگر دغدغه آب دارند باید قبل از مطرح‌شدن در فضای مجازی از طریق مسئولان مرتبط پیگیری کنند و واگذاری آب شرب روستا به آب و فاضلاب روستایی كار خوبی بوده كه باید زودتر از این انجام می شد.

وی تاکید کرد: مجموعه سی‌سنگان چرا باید در اختیار یک فرد باشد، منافع آن باید به شورای بخش مرکزی برسد.

احمدی لاشکی در پایان با بیان اینکه حفاظت محیط زیست مانع تحق اقتصاد مقاومتی در منطقه است، یادآور شد: باید از بخش خصوصی برای عمران و آبادانی و توسعه بیشتر منطقه استفاده کرد اما محیط زیست چوب لای چرخ توسعه منطقه می‌گذارد و در صورت ادامه این رویکرد باعث می‌شود هیچ اتفاقی در اقتصاد مقاومتی رخ ندهد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار