امام جمعه بابل
امام جمعه بابل گفت: آمریکایی‌ها هیچ اهمیتی به اجرای توافقنامه هسته‌ای از خود نشان نمی‌دهند، در صورتی که ما بیش از تعهد خود در توافقنامه هسته‌ای عمل کردیم.
کد خبر: ۲۱۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 22 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به آغاز فرایند مرحله دوم انتخابات در شهرستان بابل، اظهار کرد: برخی از افراد در نوع رأی دادن دارای تردید هستند و بی‌انگیزگی از خود نشان می‌دهند اما مرحله دوم از اهمیت این انتخاب کم نمی‌کند.

وی افزود: با همان انگیزه مرحله اول در مرحله دوم شرکت کنید و با همان قوت شایسته‌ترین را در بین این دو کاندیدا انتخابات کنید.

امام جمعه بابل با انتقاد از رأی سفید و یا نگارش نام برخی از افراد غیرکاندیدا در برگه آرا، تصریح کرد: افراد واجد شرایط رأی هم خود در انتخابات شرکت کنند و هم رأی مفید بدهند و نباید مانند مرحله اول شاهد آرای باطله باشیم.

روحانی ادامه داد: امیدوارتر و شایسته‌تر برای انتخابات مرحله دوم رأی دهید زیرا آرای هر یک از ما تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به آغاز طرح گشت نامحسوس امنیت اخلاقی، خاطرنشان کرد: از فرماندهی انتظامی کشور به‌خاطر اجرای طرح گشت امنیت اخلاقی در کشور تقدیر می‌کنیم.

امام جمعه بابل اضافه کرد: کسانی درصدد هستند تا اخلاق و ارزش‌های اخلاقی را مورد هجمه قرار دهند و گاهی شاهد جولان این دسته از افراد هتاک در جامعه هستیم.

روحانی با انتقاد از رئیس جمهور در مورد عدم اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مبارزه با معضلات اجتماعی جامعه، گفت: متأسفانه با وجود گذشت حدود سه سال از دولت یازدهم شاهد جولان دادن بزهکاران و حرمت‌شکنان اخلاق در جامعه هستیم و عملاً کار فرهنگی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با شکستن حریم عفاف و  حجاب در جامعه، جامعه اسلامی را به‌ سمت انحراف ببرند.

امام جمعه بابل با اشاره به روز شوراهای اسلامی و تقدیر از زحمات اعضاهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: مردم از اعضای شورای اسلامی مناطق خود از کارکرد آنها بپرسند و باید راهکارهایی برای نظارت بیشتر بر عملکرد شوراها وجود داشته باشد.

روحانی تصریح کرد: وضع فعلی شهرستان بابل متناسب با عظمت و استعدادهای نهفته این شهرستان نیست و مردم اگر بخواهند منطقه‌ای متناسب با شأن خود داشته باشند بر عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و روستای سکونت خود نظارت کنند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به کشورهای منطقه، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا رسماً اعلام می‌کند که برجام تله‌ای بیش برای به دام انداختن ایران و تغییر رفتار جمهوری اسلامی به نفع جریان استکبار نبود.

امام جمعه بابل یادآور شد: آمریکایی‌ها هیچ اهمیتی به اجرای توافق‌نامه هسته‌ای از خود نشان نمی‌دهند، در صورتی که ما بیش از تعهد خود در توافقنامه هسته‌ای عمل کردیم.

روحانی با اشاره به اظهارات رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی درباره عدم پایبندی غرب به توافقنامه هسته‌ای با ایران، گفت: با هدایت‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری، ملت ایران همچنان در خط و مسیر انقلاب کوتاه نمی‌آید و آمریکایی‌ها این خواب و خیال را در مورد جمهوری اسلامی به گور می‌برند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار