عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دغدغه بهارستانی‌ها از وضعیت معیشتی قشر عظیم و تاثیرگذار معلمان موجب شده تا از وزیر آموزش و پرورش بخواهند در این مورد پاسخگو باشد.
کد خبر: ۲۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 12 April 2015

میر قسمت موسوی اصل عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با سبلانه، در خصوص چرایی حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش اظهار کرد: این کمیسیون برای دفاع از کلیت حقوق معلمان چه آنهایی که بازنشسته اند و چه آنهایی که شاغل و یا حق التدریسی اند، از هیچ اهمالی گذشت نمی کند.

 

وی با تاکید بر اینکه مجلس همچنان پیگیر وضعیت حق‌التدریسی‌ها است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس تلاش کردند تا با تصویب  قوانینی چون جذب حق التدریسی ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، افزایش پایه حقوق و در نهایت رتبه بندی معلمان معشیت معلمان را بهبود ببخشند اما در برخی موارد این قوانین خوب اجرا نشده اند که امیدواریم این نقیصه به زودی رفع شود.

 

به گفته نماینده مردم گرمی دغدغه ای که بهارستانی‌ها از وضعیت معیشتی قشرعظیم و تاثیرگذار فرهنگی دارند و بویژه ایراداتی که خود معلمان از رتبه بندی معلمان دارند و اجرایی نشدن کامل قانون استخدام مربیان پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی و مربیان نهضت سوادآموزی سبب شده تا وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات  رفع نشده در امور فرهنگیان در صورت قانع نشدن نمایندگان از توضیحات فردای وزیر در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، احتمال استیضاح فانی  قوت می‌گیرد.

 

موسوی اصل گفت: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات معیشتی معلمان که خواسته به حق این قشر تاثیر گذار است، حل شود.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار