معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت اردبیل خبرداد:
معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از بررسی ۴۹۵ فقره شکایت مردمی در تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 12 April 2015

به گزارش مهر علی نوبخت، تصریح کرد: ۷۲ بازرس صنعت و معدن و ۲۵ بازرس اصناف از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فرودین ماه سال جاری علاوه بر نظارت و بازرسی اصناف مختلف شکایات مردمی را نیز رسیدگی کردند.

وی افزود: در این مدت زمان ۴۹۵ فقره شکایت و گزارش مردمی ثبت شده که پس از بررسی مشخص شده است، ۲۴۶ مورد متخلف و ۲۰۷ مورد غیر متخلف است.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: بر اساس بازرسی های انجام شده بیشترین تخلفات از فروش پوشاک و کیف و کفش به ثبت رسیده است.

به گفته این مسئول در مواد لبنی ۴۷، مواد پروتئینی ۱۱۹، میوه ۶۳، غلات و حبوبات ۲۲۸، سیب زمینی چهار، شیرینی جات ۱۴۱، پوشاک ۲۸۶، حمل و نقل بین شهری سه، واحدهای اقامتی ۴۶، قند و شکر ۲۱، پودر شوینده سه، کاغذو لاستیک ۱۲، نهاده های دامی چهار، مصالح ساختمانی دو و خدمات عمومی ۱۴۱ پرونده تخلف تشکیل شده است.

نوبخت با اذعان به انجام ۲۴ هزار و ۴۳۶ فقره بازرسی در این مدت زمان، اضافه کرد: علاوه بر این ۲۲ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، ۱۰ گشت با اصناف و ۴۲ گشت با سایر نهادهای اجرایی به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: بازرسی از اصناف همچنان تداوم دارد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار