مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از روند نزولی قاچاق سوخت در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 25 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،محمد آقا محمدیان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته میزان قاچاق سوخت با کاهش همراه بوده است، تصریح کرد: سال گذشته میزان کشفیات قاچاق سوخت ۱۰۵ هزار لیتر است.

وی با یادآوری میزان کشفیات قاچاق سوخت در سال ۹۳ به میزان ۱۶۰ هزار لیتر تصریح کرد: در واقع میزان کشفیات ۳۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد که بیانگر کاهش قاچاق سوخت است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تأکید به اینکه در سال جاری نیز همچنان روند نزولی برای قاچاق سوخت پیش‌بینی می‌شود، متذکر شد: دلیل اصلی کاهش قاچاق تشدید نظارت و بازرسی‌ها است.

به گفته آقامحمدیان در سال گذشته از مجازی عرضه و مصرف منطقه چهار هزار و ۴۶۰ مورد بازرسی انجام شده که به نسبت سال ۹۳ با ۴۴ درصد افزایش همراه است.

وی تأکید کرد: طی بازرسی‌ها ۱۰۳ رونده تخلف تشکیل شده و با تعیین غرامت یک میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال به تمامی تخلفات رسیدگی شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به اخذ ۸۸ میلیون ریال از قاچاقچیان سوخت و متخلفان اضافه کرد: در سال جاری نیز با هدف نظارت بر بیت‌المال بازرسی‌ها تداوم خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار