کد خبر: ۲۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 26 April 2016

به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش و بعد از به پایان رسیدن کار جدولگذاری و احداث کانال و کانیو عملیات خاکریزی پروژه بزرگ خیابان مولوی واقع در محله قلندرزهیها ی خاش شروع شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، معاون شهردار خاش بیان کرد: این پروژه از برنامه های شاخص شهرداری در سال جاری بوده که حجم بالایی داشته و از نظر مالی و اعتباری نیز برجسته می باشد.

عبدالوحید هاشمزهی افزود: مشارکت ساکنان از ویژگیهای بارز اجرای این پروژه بوده و ان شاءالله کاری ماندگار و مهم به شمار می آید.

وی اظهار داشت:ساکنان این محله انتظاری طولانی برای شروع این پروژه داشته اند و تاکنون به دلیل استاندارد نبودن معابر در سطح این محله از شهرداری شکایت داشته اند.

هاشمزهی ادامه داد:همکاری های شهروندان در جهت اجرای به موقع و اصولی طرحها لازمه رسیدن به موفقیت خواهد بود و قطعا این موضوع به نفع شهر و شهروندان است.

معاون شهردار خاش گفت:خریداری و تامین 1200 تن قیر پشتوانه ای قوی برای شروع کارهای بزرگ و ماندگار در سطح این شهر بوده لذا تلاش می کنیم عدالت در همه نقاط به خوبی رعایت شود و خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه گردد.

وی افزود:در آینده ای نزدیک کار زیرسازی و آسفالت خیابانهای سرحد و مکی نیز شروع می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت:الحمدلله در دوره فعالیت شورای چهارم و با انتصاب شهردار جدید شاهد آبادانی خاش در ابعاد مختلف هستیم.

یارمحمدشهنواز افزود:در مباحث زیباسازی، نورپردازیها، خریداری و نصب المانها، زیرسازی و آسفالت معابر، ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی و حمایت از ورزشکاران و دهها برنامه و پروژه مختلف شاهد موفقیتهای ارزشمندی بوده ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار