نماینده مردم نطنز در مجلس خبر داد
تابناک: نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار ملی جهت تکمیل روشنایی و تقویت برق شبکه برق بادرود اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 13 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد فیروزی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای برق بادرود که با حضور مهندس ساسان، معاونت برق منطقه‌ای اصفهان صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در منطقه مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بحث روشنایی معابر و خیابان‌هایی است که مردم منطقه و همچنین وسایل نقلیه در آن رفت و آمد می‌کنند و در هنگام شب ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد.

وی افزود: به همین منظور با پیگیری‌های به‌ عمل آمده از طریق وزارت نیرو و شرکت توانیر ایران، مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار ملی جهت تکمیل روشنایی و تقویت برق شبکه بادرود اختصاص یافت.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبار مذکور در اختیار شرکت برق منطقه‌ای اصفهان قرار گرفت و امروز با هماهنگی‌های به‌ عمل آمده، مسئولان برق منطقه‌ای اصفهان از مکان‌های مورد نظر بازدید به‌ عمل آوردند.

وی پروژه‌های روشنایی که مقرر شده عملیات آن آغاز شود را تکمیل روشنایی بادرود - اریسمان، تکمیل روشنایی خیابان حسینیه و انتهای شهرک طالقانی در شهر خالدآباد، روشنایی بلوار ورودی ده‌آباد، روشنایی سه‌ راهی فمی- متین‌آباد به سوی حسین‌آباد کویر و تکمیل روشنایی میدان فاطمیه بادرود برشمرد.

فیروزی اضافه کرد: جابه‌جایی ترانس هوایی برق ویژه پمپاژ آب روستای متین‌آباد، ایجاد پست هوایی برق در شهر خالدآباد و اصلاح تیرهای چوبی برق در محله حسینیه بادرود از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار