کد خبر: ۲۲۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 02 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه با بیان این که خودرو ویژه برای خدمت‌رسانی به مصدومان ضایعات نخاعی‌ها در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد برای سایر معلولان هم خودروهای ویژه به خطوط اضافه شود.

«محمدجواد کریمی» در این‌باره تصریح کرد: از طریق هماهنگی با کانون بازنشستگان و شارژ کارت، تخفیف‌های ویژه‌ای برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص معافیت یا تخفیف ویژه نابینایان در استفاده از اتوبوس نیز گفت: لازم است از طریق جامعه نابینایان یا بهزیستی با سازمان اتوبوسرانی هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

کریمی در ادامه با اشاره به عملکرد سال گذشته این سازمان، خاطرنشان کرد: پارسال پنج دستگاه اتوبوس جدید بی. آر.تی برای شهر یزد خریداری و به‌دنبال آن مسیر شماره سه بی.آر. تی با شروع از مبدأ خیابان امام(ره) در مسیر میدان امام رضا (ع)، بلوارهای صابر یزدی، نواب صفوی، دولت آباد، 22 بهمن و هفده شهریور تا پایانه غدیر به صورت رفت و برگشت، راه‌اندازی شد.

وی هم‌چنین با اشاره به راه‌اندازی پایانه دروازه قرآن در سال گذشته، گفت: اتوبوس‌ها از این مبدأ به مقاصد دانشگاه و پایانه‌های دولت آباد، امام خمینی(ره)، شهدای محراب و جانباز سرویس‌دهی می‌شود و مسیرهای منتهی به مسکن‌های مهر، شهرک ‌عصر(عج)، خیابان شهیدان ادهمی، بلوار شهید عابدی، خیابان آذر یزدی و ... نیز از این پایانه مورد پوشش قرار می‌گیرد.

کریمی اظهار کرد: بازسازی و مرمت تابلوها و ایستگاه‌های موجود در سطح شهر، راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید در خطوط تازه، نصب 160 دستگاه سایبان و راه‌اندازی مجدد خدمات پایانه جانباز(اطلسی)، از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته بوده است.

وی ضمن سفارش بر حفظ، نگهداری و نظافت ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، خاطرنشان کرد: مبلمان شهری متعلق به همه مردم است.

مدیر عامل اتوبوسرانی یزد از شهروندان خواست به جای وجه نقد از کارت‌های شهروندی برای پرداخت کرایه استفاده کنند تا آمار صحیح‌تری برای برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی بهتر و هدفمند‌تر به شهروندان، در اختیار مدیران و برنامه‌ریزان قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار