رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: همکاری معلمان با شهرداری و شورای شهر بندرعباس موجب بهبود فرهنگ شهرنشینی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 02 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی صبح امروز در حاشیه جلسه تجلیل شورای شهر بندرعباس از جمعی از معلمان نمونه و پیشکسوت این شهر اظهار کرد: جایگاه معلمی در زندگی انسان همانند جایگاه والدین انسان اهمیت و ارزش دارد و باید آحاد جامعه نسبت به قدرشناسی از معلمان احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: معلمان گنج‌های معنوی دانش و اخلاق هستند که تربیت نسل آینده را بر عهده دارند و همه توفیقاتی که در کشور در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم به واسطه تلاش معلمانی صبور و پرتلاش بوده است که مشکلات موجب یاس آنها نشده و راه تربیت درست جامعه را بر عهده گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: معلمان پیشکسوت سرمایه‌های بزرگ اخلاقی در جامعه هستند و باید شهرداری و دیگر مجموعه‌هایی که رسالت فرهنگی بر دوش دارند، نقش و جایگاه احترام به معلم را به خوبی به جامعه تذکر دهند.

نجاتی با بیان اینکه اندیشه و فکر سالم محصول تلاش اخلاقی و انسانی معلمان دیروز جامعه بوده است، تصریح کرد: افتخاری بالاتر از احترام و خضوع در برابر معلم برای انسان وجود ندارد و رسول مکرم اسلام نیز در این زمینه فرمودند، هر کس جمله‌ای به من بیاموزد مرا بنده خویش کرده است و این جمله جایگاه عظیم شغل معلمی را نشان می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: معلمانی که امروز شورای شهر بندرعباس افتخار تجلیل از آنها را دارد، معلمانی صبور و متعهد بودند که تربیت نسل امروز حاصل تلاش‌های بی‌پایان آنان بوده است و باید جامعه هر چه بیشتر نسبت به احترام به معلمان و پیشکسوتان اقدام کند تا راه و رسم رفتار انسانی و اخلاقی در جامعه گم نشود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم خ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
آقای نجاتی از اینکه می فرماییدمعلمان گنج‌های معنوی دانش و اخلاق هستند که تربیت نسل آینده را بر عهده دارند بسیار سپاسگزارم
موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار