شهردار چرام گفت: برای ما سخت است امروز در حضور خانواده‌هایی قرار بگیریم که گاهی شرمنده آنان شده‌ایم و نمی‌توانیم آنگونه که شایسته است از آنان قدردانی کنیم.
کد خبر: ۲۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 02 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، رحمت‌الله تیموری‌فر عصر امروز در جشن تجلیل از کارگران شهرداری با بیان اینکه شروع و اتمام کار شهرداری هیچگاه مشخص نمی‌شود، اظهار کرد: شاید سخت‌ترین هنر شهرداری زمانی است که مردم عزیز ما در تعطیلات به سر می‌برند ولی مجموعه شهرداری‌های کشور و خانواده‌هایشان باید در شهر پذیرایی کنند.

شهردار چرام، تصدی خود به عنوان شهردار نگین سبز جنوب کشور را افتخاری بزرگ دانست که نصیب وی شده است و ابراز کرد: خرسندم که در بین مردم عزیز و دوست داشتنی شهرستان چرام هستم و امیدوارم که خداوند توان خدمتگزاری به این مردم را به ما دهد.

وی با ابراز امیدواری از پیشبرد امور عمرانی و فرهنگی در سطح شهر، عنوان داشت: برای ما سخت است امروز در حضور خانواده‌هایی قرار بگیریم که گاهی شرمنده آنان شده‌ایم و نمی‌توانیم آنگونه که شایسته است از آنان قدردانی کنیم.

این مسئول با اشاره به این مطلب که شهرداری درآمدزایی خاصی ندارد، تاکید کرد: مردم باید به موقع عوارض خود را پرداخت کنند تا ما بتوانیم حقوق و مزایای پرسنل را به موقع پرداخت کنیم.

تیموری‌فر در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های شهرداری در مدت تصدی خود اشاره داشت با بیان اینکه هیچ فعالیتی در چرام نیست که شهرداری پیشقدم نشده باشد، و خاطرنشان کرد: ورودی شهر چرام، میدان فرشته، سنگ فرش باغ چشمه بلقیس، جدول گذاری خیابان شهدای چرام بعد از 35 سال، تندیس عصر عاشورا، تندیس مادر و تندیس معلم از جمله فعالیت‌های ما بوده است.

وی از آماده شدن تابلوهای راهنمایی و میدان کشاورز چرام خبر داد و تصریح کرد: من به عنوان شهردار شهر نمی‌توانم به کسی آدرس بدهم و امیدوارم در سال جاری به حمایت شورا و پرسنل شهرداری این مشکل رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار